Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tanja. skriver: Godaften de damer!Må fortælle en episode der skete for lidt tid siden, Vores ældste datter Lærke på 3 år fik vist nok af sin far. Hun har efter et besøg af hendes yngre fætter blevet vild med at samle snegle i haven. Far og Lærke står så ved en busk i haven hvor Lærke hele tiden kravlede ind og der var krat og ikke særlig lækkert.Far: Lærke du skal ikke kravle ind i busken.Lærke: jamen der er en snegl far.Far: kom nu ud Lærke.Lærke høre stadig ikke efter.Far: Lærke nu vil jeg ikke bede dig komme ud mere. Kom så!Lærke: Jamen der er snegl FORHELDVED far!!!Farmand droppede at sige mere, for ærligt var han lidt i chok over hans prinsesse (hun er big time fars pige jeg var færdig af grin da jeg hørte det, så viste hun lige hvem der havde bukserne på!
Godaften de damer!Må fortælle en episode der skete for lidt tid siden, Vores ældste datter Lærke på 3 år fik vist nok af sin far. Hun har efter et besøg af hendes yngre fætter blevet vild med at samle snegle i haven. Far og Lærke står så ved en busk i haven hvor Lærke hele tiden kravlede ind og der var krat og ikke særlig lækkert.Far: Lærke du skal ikke kravle ind i busken.Lærke: jamen der er en snegl far.Far: kom nu ud Lærke.Lærke høre stadig ikke efter.Far: Lærke nu vil jeg ikke bede dig komme ud mere. Kom så!Lærke: Jamen der er snegl FORHELDVED far!!!Farmand droppede at sige mere, for ærligt var han lidt i chok over hans prinsesse (hun er big time fars pige jeg var færdig af grin da jeg hørte det, så viste hun lige hvem der havde bukserne på!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128