for helved far!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

Misscbn

Tanja. skriver:

De er os ækle! Her har jeg heldigvis bestemt at dem med snegle hus må hun røre og dem uden er no go, for eller kan jeg dælme heller ikke lide dem men hun er bare sådan en rigtig drenge pige, har vi en edderkop i huset, skynder hun sig at hapse en avis eller fluesmækker og knalder den en fordi hun ved jeg er panisk for dem! En smule pinligt

Åh her er jeg sådan overfor alle snegle lige meget om de er med hus, uden hus, store, slimet, sorte eller AD.. 

Jeg går i panik  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Koen.

Mumto3 skriver:

haha....ja den er også god!

Herhjemme af min datter fået en hårbøjle af far, som jeg ellers havde sagt nej til hun måtte få. De er lige kommet hjem fra byen og hun fortæller glad om at hun godt måtte få den af far, og det måtte hun jo ikke for mor. Så spørger hun mig om hun må få en chokoladekiks og jeg svare nej, hvorpå hun spørger far som står lige ved siden af. Far siger også nej, og siger også at når mor har sagt nej, så nytter det ikke noget at spørger far. Jeg kan ikke lade være med at grine og siger. ja, ja, men nu har hun jo lige lært fra hårbøjlen at... Udenfor står storebror og kan ikke høre hvad der foregår og råber ind: Hvad siger mor? Hvorpå min datter råber ud af terrassedøren: MOR SIGER HUN ER OVERBOLLEN!!! (det var hårbøjle der blev til overbolle) og siden da har min datter præsenteret mig som familiens overbolle

De kan være være snu men så pænt god dag fru. Overbolle

Anmeld

5. august 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Fantastisk!! Den måtte jeg lige læse højt herhjemme.

Anmeld

5. august 2013

Koen.

blankholm skriver:

Åh her er jeg sådan overfor alle snegle lige meget om de er med hus, uden hus, store, slimet, sorte eller AD.. 

Jeg går i panik  

Åh ja så er det ikke nemt, men så husk når han bliver en hvis alder som eks min datter, så kan man fortælle mam ikke så godt bryder sig om dem

Anmeld

5. august 2013

bøllen

Tanja. skriver:

Vi giver børnehaven skylden

God ide , ingen tvivl om de lærer en masse derover .

Anmeld

5. august 2013

Misscbn

Tanja. skriver:

Åh ja så er det ikke nemt, men så husk når han bliver en hvis alder som eks min datter, så kan man fortælle mam ikke så godt bryder sig om dem

Ja jeg vil også gøre det på sådan en måde så han ik bliver ligesom mig og udvikler samme fobi

så må prøve at lade vær med at gå i panik selvom det er svært 

Anmeld

5. august 2013

dorthemus

Hahahahahaa

Anmeld

5. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her var thea godt nok heller ik ret gammel inden det første bande ord kom. Sad og spiste og hun væltede et glas mælk, hvorpå hun udbrød " FOR DAMMMMM DA " ( obersættelses = FOR FANDEN DA ) Man ka ik helt lade være med at grine, samtidig med at man får lidt røde øre!! 

Godt hun fik sat ham på plads! Vh stine

Anmeld

5. august 2013

Koen.

StineW79 skriver:

Her var thea godt nok heller ik ret gammel inden det første bande ord kom. Sad og spiste og hun væltede et glas mælk, hvorpå hun udbrød " FOR DAMMMMM DA " ( obersættelses = FOR FANDEN DA ) Man ka ik helt lade være med at grine, samtidig med at man får lidt røde øre!! 

Godt hun fik sat ham på plads! Vh stine

Haha ja røde re for inderst inde ved man jo godt hvor de lære det fra

Anmeld

5. august 2013

Janni.

Hun er bare den sejeste tøs, godt fætter Silas kan lære hende noget om snegle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.