Polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

Anonym trådstarter

Mange tak for alle jeres gode forslag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

sus82

I vores omgangskreds har vi tradition for at polterabends- aktiviteter er noget som man kan være sammen om, det er altså noget sjovere end at at skulle stå at vente på at bruden bliver færdig med en eller anden  aktivitet, og så er det tit billigere. Det kunne være rundbold eller andre "havespil". Vi har også været ude et sted og lave kosmetik produkter.

Anmeld

6. august 2013

Maja88

Zumba.. for den ikke gravide

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

Endnu en gang tak.
Jeg har selv tænkt på noget kagekursus, fotografering, massage og SuperEvent, som har flere spændende aktiviteter til gravide-ikke-gravide.

Anmeld

6. august 2013

Mimbi

Jeg var klædt i sjovt tøj, kørte lastbil, var i et shoppingcenter og skulle ind i forskællige butikker at spørge om jeg måtte få boksershort, sokker til min mand og g-string til mig selv (jeg var ekstremt flov ) og jeg fik 2 par bjørn borg boksershort til min mand  så var vi til sådan noget hvor fisker "spiser" af dine fødder (ved ikke hvad det hedder) så spiste vi bøf, bageftir tog vi hen i et lejet lokale hvor vi festede til vi tog i byen. I byen skulle jeg prøve at være bartender også op at synge i en country bar

En helt uforglemmelig dag og nat

I får lige et billede af hvor "smuk" jeg var

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.