Polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.115 visninger
14 svar
5 synes godt om
5. august 2013

Anonym trådstarter

Godaften.

Jeg kunne godt bruge lidt inspiration til en god polterabend.

Forslag til polterabend, hvor den kommende brud er højgravid

og

Forslag til en alm. polterabend, men som ikke behøver at koste det vilde ud af øjnene.

Håber I vil dele lidt ideer og oplevelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg skriver anonymt i tilfælde af, at nogen jeg kender er herinde fx den kommende brud.

Anmeld

5. august 2013

Malthe2010

Spa/(gravid)massage

Anmeld

6. august 2013

BabyMus

Anonym skriver:

Godaften.

og

Forslag til en alm. polterabend, men som ikke behøver at koste det vilde ud af øjnene.

Idé: Mavedans! Det er hammer sjovt og helt sikkert noget der vil få hele selskabet til at grine og have det sjovt. Man kan godt danse som gravid også.

http://www.danmarksmavedanserskole.dk/mavedans_events_polterabend.htm

Anmeld

6. august 2013

Malene76

Anonym skriver:

Godaften.

og

Jeg var med mine veninder ude og lave et glasfad hos en kunstner i nærheden af Århus. Mine veninder lavede små firkanter som de dekorerede som de lystede. Jeg lavede selv den miderste plade, som var lidt større end de andre og så blev det brændt sammen til et fad. Den fik jeg så overrakt til brylluppet og jeg er så glad for det fad i dag. Det er bare blevet så flot.  Det kan jeg på det varmeste anbefale. Hende kunsteren vi var hos boede i Lillering, måske hun kan anbefale en anden, hvis I ikke bor i det område.

KH Malene

Anmeld

6. august 2013

karisima

Jeg har været med til en polterabend hvor temaet var "back-to-nature". Vi lavede mad over bål, havde en trækunstner der kom og lavede en træskulptur sammen med os (som brudeparret fik til brylluppet), sejlede i havkajak, red på heste o.a. Jeg kunne godt lide at dagen havde et tema

Anmeld

6. august 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Godaften.

og

jeg skal holde for min søster om 2 uger

vi starter med lidt frokost

så skal hun i et nøgen-mands kostume

så skal hun rundt i byen, og hente nogle poster, og lave en udfordring, for at så et stykke tøj til at dække sig til med (men hun får kun seler, hat, hansker, strømper og sådan)

så skal vi op i voes karateklub og lave noget velkrobold, og så kommer der en dildodame

så tager vi tilbage i hendes lejlighed og får pizza og fester, til vi tager i byen

Her bliver det 300 pr person, og det er inkl mad og drikke under hele dagen

Anmeld

6. august 2013

M (:

Anonym skriver:

Godaften.

og

En tur til fotograf, hvor hun kan få taget flotte billeder til morgengaven?

Anmeld

6. august 2013

raca

inge udklædning og pinlig påklædning jeg syntes det er udmygende og søgt og slet ikke rart for nogle parter..

Anmeld

6. august 2013

Lotus86

Jeg har arrangeret to polterabend, den første startede med brunch, inkl. et par sjusser, og en lille quiz til bruden om sin kommende mand. Derefter kørte vi til et eventcenter hvor der først var lokumsræs, derefter sumobrydning, og til sidst skulle hun, med os som kor, indspille en sang - alt var skide sjovt. Derefter tog vi hjem til brudens søster, sjussede, snakkede, gjorde os klar, så kom der mad ude fra. Derefter var der fest, plus tip en 13'er til alle os andre hvor bruden skulle give de rigtige svar. Så kom der en "stripper" det vil sige hendes søster havde fået "tyk dame" kostume på, og lavede verdens sjoveste stripshow Derefter dansede vi til den lyse morgen - SÅ fed en dag

Den anden der var vi kun 5, så vi startede med at bruden blev hentet på motorcykel, kørt ind til os der stod klar med brunch, så tog vi på kanalrundfart med medbragt Asti og snacks, så tog vi hjem hvor der kom en croquismodel (mandelig) SÅ skægt og mega grænseoverskridende Så spillede vi kongespil i haven, sjussede og grinede, lavede lækker mad, sjussede endnu mere, dansede havde det skægt og tog i byen

Sikke en smøre, men så har du da lidt ideer

Til den gravide brud kunne hun eventuelt blive stylet of få taget nogle flotte gravidbilleder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.