Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Krydser for at det er sidste forsøg
Krydser for at det er sidste forsøg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Ja, jeg har idag tilmeldt mig 3. IUI. Sikke en timing min mens havde Klinikken har jo lige åbnet igen efter sommerferien De har denne gang valgt at ændre lidt i min medicin, så i stedet for 5 pergotime tabeletter, skal jeg kun tage 3, med en dags mellemrum. Og i stedet for gonal f i 3 dage med 37½ enhed, skal jeg tage 75 enhed i to dage Så skal have scannet efter æg den 14. Så piger, har brug for alle jeres krydsede fingre, da jeg satser på at blive gravid denne gang Held og lykke til alle der skal starte i behandling
Ja, jeg har idag tilmeldt mig 3. IUI. Sikke en timing min mens havde Klinikken har jo lige åbnet igen efter sommerferien De har denne gang valgt at ændre lidt i min medicin, så i stedet for 5 pergotime tabeletter, skal jeg kun tage 3, med en dags mellemrum. Og i stedet for gonal f i 3 dage med 37½ enhed, skal jeg tage 75 enhed i to dage Så skal have scannet efter æg den 14. Så piger, har brug for alle jeres krydsede fingre, da jeg satser på at blive gravid denne gang Held og lykke til alle der skal starte i behandling
BigHope13 skriver: Yes håber sådan at medicin ændringen gør en forskel og i denne gang ikke står med et skuffende resultat3 gang må være lykkens gang
Yes håber sådan at medicin ændringen gør en forskel og i denne gang ikke står med et skuffende resultat3 gang må være lykkens gang
Spændende forløb de har lavet.. Held og lykke..
ønskebarn74 skriver: Spændende forløb de har lavet.. Held og lykke..
et-ønske skriver: Jeg alt for at det lykkedes for Jer denne gang Skal selv til samtale om vores første IUI forsøg den 15/8 Glæder mig til at komme igang igen efter en lang sommerferie. for os alle der venter på baby heldet
Jeg alt for at det lykkedes for Jer denne gang Skal selv til samtale om vores første IUI forsøg den 15/8 Glæder mig til at komme igang igen efter en lang sommerferie. for os alle der venter på baby heldet
o1Mutte skriver: Ja det bliver interessant at se hvordan min krop opfører sig Før lavede jeg jo 3 æg men havde for tynd slimhinde. Nu håber de på færre æg, men en tykkere slimhinde Mange tak
Ja det bliver interessant at se hvordan min krop opfører sig Før lavede jeg jo 3 æg men havde for tynd slimhinde. Nu håber de på færre æg, men en tykkere slimhinde Mange tak
Jeg fik nogle piller der heder estrofem der hjælper med at danne en tyk klistret slimhinde..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128