Tilmeldt 3. iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

o1Mutte

Maja84 skriver:

Krydser for at det er sidste forsøg

Mange mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

Ja, jeg har idag tilmeldt mig 3. IUI. Sikke en timing min mens havde Klinikken har jo lige åbnet igen efter sommerferien

De har denne gang valgt at ændre lidt i min medicin, så i stedet for 5 pergotime tabeletter, skal jeg kun tage 3, med en dags mellemrum.
Og i stedet for gonal f i 3 dage med 37½ enhed, skal jeg tage 75 enhed i to dage Så skal have scannet efter æg den 14.

Så piger, har brug for alle jeres krydsede fingre, da jeg satser på at blive gravid denne gang

Held og lykke til alle der skal starte i behandling

Yes håber sådan at medicin ændringen gør en forskel og i denne gang ikke står med et skuffende resultat
3 gang må være lykkens gang

Anmeld

5. august 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

Yes håber sådan at medicin ændringen gør en forskel og i denne gang ikke står med et skuffende resultat
3 gang må være lykkens gang

Håber virkelig at det er det der skal til
Mange tak

Anmeld

6. august 2013

ønskebørn74

o1Mutte skriver:

Ja, jeg har idag tilmeldt mig 3. IUI. Sikke en timing min mens havde Klinikken har jo lige åbnet igen efter sommerferien

De har denne gang valgt at ændre lidt i min medicin, så i stedet for 5 pergotime tabeletter, skal jeg kun tage 3, med en dags mellemrum.
Og i stedet for gonal f i 3 dage med 37½ enhed, skal jeg tage 75 enhed i to dage Så skal have scannet efter æg den 14.

Så piger, har brug for alle jeres krydsede fingre, da jeg satser på at blive gravid denne gang

Spændende forløb de har lavet.. Held og lykke..

Anmeld

6. august 2013

et-ønske

o1Mutte skriver:

Jeg alt for at det lykkedes for Jer denne gang

Skal selv til samtale om vores første IUI forsøg den 15/8 Glæder mig til at komme igang igen efter en lang sommerferie.

for os alle der venter på baby heldet

Anmeld

6. august 2013

o1Mutte

ønskebarn74 skriver:

Spændende forløb de har lavet.. Held og lykke..

Ja det bliver interessant at se hvordan min krop opfører sig Før lavede jeg jo 3 æg men havde for tynd slimhinde. Nu håber de på færre æg, men en tykkere slimhinde

Mange tak

Anmeld

6. august 2013

o1Mutte

et-ønske skriver:

Jeg alt for at det lykkedes for Jer denne gang

Skal selv til samtale om vores første IUI forsøg den 15/8 Glæder mig til at komme igang igen efter en lang sommerferie.

for os alle der venter på baby heldet

Det er så spændende når man lige går i gang Håber du kun får brug for et forsøg

Anmeld

6. august 2013

ønskebørn74

o1Mutte skriver:

Ja det bliver interessant at se hvordan min krop opfører sig Før lavede jeg jo 3 æg men havde for tynd slimhinde. Nu håber de på færre æg, men en tykkere slimhinde

Mange tak

Jeg fik nogle piller der heder estrofem der hjælper med at danne en tyk klistret slimhinde.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.