Tilmeldt 3. iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
17 svar
18 synes godt om
5. august 2013

o1Mutte

Ja, jeg har idag tilmeldt mig 3. IUI. Sikke en timing min mens havde Klinikken har jo lige åbnet igen efter sommerferien

De har denne gang valgt at ændre lidt i min medicin, så i stedet for 5 pergotime tabeletter, skal jeg kun tage 3, med en dags mellemrum.
Og i stedet for gonal f i 3 dage med 37½ enhed, skal jeg tage 75 enhed i to dage Så skal have scannet efter æg den 14.

Så piger, har brug for alle jeres krydsede fingre, da jeg satser på at blive gravid denne gang

Held og lykke til alle der skal starte i behandling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

sille000

håber sååå meget smukke

Anmeld

5. august 2013

Juliekp

o1Mutte skriver:

Ja, jeg har idag tilmeldt mig 3. IUI. Sikke en timing min mens havde Klinikken har jo lige åbnet igen efter sommerferien

De har denne gang valgt at ændre lidt i min medicin, så i stedet for 5 pergotime tabeletter, skal jeg kun tage 3, med en dags mellemrum.
Og i stedet for gonal f i 3 dage med 37½ enhed, skal jeg tage 75 enhed i to dage Så skal have scannet efter æg den 14.

Så piger, har brug for alle jeres krydsede fingre, da jeg satser på at blive gravid denne gang

Har ikke en dyt forstand på behandlinger og forstod ikke særlig meget af det du skrev, udover at du ønskede krydsede fingre, så det får du ang mass 

Håber snart en lille spire finder vej til din mave

Anmeld

5. august 2013

o1Mutte

sille000 skriver:

håber sååå meget smukke

Taaak søde!!

Anmeld

5. august 2013

o1Mutte

Juliekp skriver:

Har ikke en dyt forstand på behandlinger og forstod ikke særlig meget af det du skrev, udover at du ønskede krydsede fingre, så det får du ang mass 

Håber snart en lille spire finder vej til din mave

Hihi det er heller ikke helt nemt at finde ud af

Mange mange tak

Anmeld

5. august 2013

Putomanen

Skønt at din krop artede sig præcist som den skulle, så du kunne melde dig til behandling nu.

Jeg håber at den ændrede medicin gør udslaget for jer, så 3 gang er lykkens gang.

Anmeld

5. august 2013

o1Mutte

Putomanen skriver:

Skønt at din krop artede sig præcist som den skulle, så du kunne melde dig til behandling nu.

Jeg håber at den ændrede medicin gør udslaget for jer, så 3 gang er lykkens gang.

Ja, havde egentlig ventet mens den 2. men den ventede lige en dag så jeg kunne melde mig til

Tak det håber jeg også

Anmeld

5. august 2013

esioul

o1Mutte skriver:

Hopper med på vognen, både med  Og behandlingen 

Anmeld

5. august 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Hopper med på vognen, både med  Og behandlingen 

Jaa det bliver så spændende for jer!! Kunne være sjovt hvis vi skulle insemineres samme dag og begge blev gravide

Anmeld

5. august 2013

Kløver

Krydser for at det er sidste forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.