Sover I nøgne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

Victoria2013

Her sover vi ikke nøgne... fordi det gør vi bare ikke... og har aldrig gjort det...

Jeg gør det ikke fordi jeg er en frossenpind, som derudover hader sved (og jeg ville virkelig svede i dynen hvis jeg ikke sov med tøj på)... når vi er på ferie sydpå gør jeg altid et forsøg på at sove med kun trusser fordi det er så varmt, men ender altid med at sove i t-shirt fordi jeg sveder og bliver kold af sveden og det er ubehageligt... det funker bare ikke for mig

Min kæreste tror jeg bare gerne vil have styr på ting og sager forneden. Han kan heller ikke lide løse boxershorts fx... men han kan godt sove bare i boxershorts, mens jeg altid har noget på overkroppen, for det syntes jeg bare er rarest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Diana2013

Kay skriver:

Nu har jeg flere gange tænkt over dit indlæg efterfølgende... bla. Den anden dag da jeg var i bad...

Der stod jeg og tænkte... gad vide om du vasker håndklæder hver gang du har brugt det en enkelt gang?
Altså sådan i forhold til at du ellers recikere at tørre dit ansigt i det du sidst tørrede din "tissekone" i?

Det er ik for at være næsvis eller noget... det var bare noget jeg tænkte over

Hehe det kan jeg godt forstå du har tænkt over men ja jeg skifter håndklædet hver gang, min kæreste synes det er fjollet, han bruger sit 2 gange og mener jo man er ren efter et bad. Måske er jeg baktie forskrækket, jeg ved ikke

Anmeld

28. december 2013

Kay

Diana2013 skriver:

Hehe det kan jeg godt forstå du har tænkt over men ja jeg skifter håndklædet hver gang, min kæreste synes det er fjollet, han bruger sit 2 gange og mener jo man er ren efter et bad. Måske er jeg baktie forskrækket, jeg ved ikke

Oki :-) tænkte det nok

Anmeld

28. december 2013

Diana2013

Kay skriver:

Oki :-) tænkte det nok

Kom lige til at tænke på jeg egebtlig ikke skifter senge tøj når vi har hygget ;9 ;0 og der er jo nok også noget der kommer ved siden af;9 hihi

Anmeld

28. december 2013

Kay

Diana2013 skriver:

Kom lige til at tænke på jeg egebtlig ikke skifter senge tøj når vi har hygget ;9 ;0 og der er jo nok også noget der kommer ved siden af;9 hihi

Jo der gør der jo nok

Anmeld

29. december 2013

Maja88

Havre74 skriver:

Præcis. Og hvad med manden? Hans lem ligger da direkte og gnubber på sengetøjet. For slet ikke at tale om kvinden, når hun har menstruation.

Nogle her i tråden virker næsten undskyldende for at de har trusser m.v på. Hvorfor?

Når man har sin mens så sover jeg med bind og trusser og mon ikke andre også gør det??

Kommer du fra en anden kultur hvor nøgenhed ikke lige er hverdagskost..?? Tænker bare det med sex og sove nøgen osv

Anmeld

29. december 2013

esioul

Jeg sover i noget så romantisk som jumpsuit

Anmeld

29. december 2013

Kay

Havre74 skriver:

Præcis. Og hvad med manden? Hans lem ligger da direkte og gnubber på sengetøjet. For slet ikke at tale om kvinden, når hun har menstruation.

Nogle her i tråden virker næsten undskyldende for at de har trusser m.v på. Hvorfor?

Selvfølgelig sover vi da også nøgne når vi har menstruation... og ligger og bløder ud over hele sengen... og venter da med at skifte sengetøj til jeg er færdig med at bløde... ellers skal man jo vaske hele tiden

Helt ærligt hvad tror du selv? selvfølgelig sover man da med trusser når man bløder...

Anmeld

2. januar 2014

Havre74

Maja88 skriver:

Når man har sin mens så sover jeg med bind og trusser og mon ikke andre også gør det??

Kommer du fra en anden kultur hvor nøgenhed ikke lige er hverdagskost..?? Tænker bare det med sex og sove nøgen osv

Jeg spurgte netop fordi jeg undrede mig og du svarer så også at du har trusser på ved mens. Men nogle (husker ikke om du gjorde) skriver at de ALTID sover nøgne.

Jeg forstår ikke dit spørgsmål om kultur?

Anmeld

2. januar 2014

TNBC

Nej, og det er kun fordi jeg ikke kan li det(har gjort det nogle gange) men altid et eller andet på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.