Han har været til prostitueret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

millesofie

Anonym skriver:

Fandt for 14 dage siden en sms på min mands mobil fra en prostitueret. Alt er kaos i mit hoved...

Nogen der har prøvet det samme?

tag en dyb indåndning og gennemsøg så dit sind og din viden om din mand (bland dine følelser uden om)
og tænk så virkelig tænk
KUNNE HAN FINDE PÅ AT GØRE DET?

er svaret ja er det ikke nødvendigvis rigtigt at han har gjort det nu (men hvem ved så hvornår)

er svaret nej så tænk lige igen om det er følelser eller hjerne der taler

er svaret stadig nej ? for så er det jo kun fedt ik

kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

StineC

6. august 2013

Bettina90

Wow - forstår ikke folk har så stærke reaktioner på det 

Ja, må være total chokerende og sårende, men is på. Hvis det var min kæreste ville jeg helt sikkert også blive såret, for ville jo højst sandsynligt betyde, at jeg ikke gav ham noget som han havde brug for?

Har ikke selv været i situationen, men jeg ville helt sikkert sætte mig ned og have en stille og rolig samtale omkring det. Kan være at han har nogle "tilbøjeligheder", som han er flov over og ikke har turde at fortælle dig?

Men du bliver selvfølgelig nødt til at se inde i dig selv, om det er noget DU kan leve med.

Stor krammer herfra 

Anmeld

7. august 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc

Puha føler sku med dig! det er simpelthen for lavt. Føj! 

Hvis det var min mand, så havde jeg sparket ham så hårdt UD af døren!  

Føj puha hader så noget! Tænkt at han overhoved kan have tanken!

Anmeld

7. august 2013

Anonym101

Det er ligemeget om han gjorde det eller ej, han aftale jo stadig en tid med hende. Hvis det var min kæreste, havde jeg skredet

Anmeld

7. august 2013

Ciss

Hvis han er tilfreds med jeres forhold, så ville et skænderi eller lignende ikke være nok til at få ham til kontakte en prostitueret - selv i vrede.

Jeg ville have bedt ham om en tænkepause. Enten at han forsvinder en uges tid, eller at du finder et sted at bo en uges tid. Du må have tid og ro til at finde ud af hvad DU virkelig tænker og føler. Ikke hvad han vil at du skal tænke, eller hvad dine forældrer eller veninder vil at du skal tænke.

Hvis du vælger at fortsætte med ham, ville jeg for det første kræve et svar på, hvorfor han i det hele taget fandt på at ringe en prostitueret. Det er ikke en specielt almindelig måde at reagere på, når man bliver gal over et eller andet, så det svar alene ville jeg ikke godtage. For det andet ville jeg kræve parterapi.

Personlig tror jeg ikke, at jeg kunne klare at fortsætte forholdet efter noget tilsvarende. Tillid er altafgørende for, om man har det godt sammen. Han har også handlet respektløst over for dig, og der må være mange vigtige tanker, han ikke har delt med dig, når han går til det skridt.

Anmeld

7. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Fandt for 14 dage siden en sms på min mands mobil fra en prostitueret. Alt er kaos i mit hoved...

Nogen der har prøvet det samme?

Jeg synes der er kæmpe forskel på om en mand/kvinde er mega fuld eller bliver "forelsket" uden af ville det, i måske en på jobbet, fordi det går skidt derhjemme (ingen undskyldning for utroskab alligevel).
End at man er sur på sin partner og selv sidder og søger efter at være utro, om det er via prostitueret eller dating sider!

Begge ting er ingen undskyldning for utroskab, men synes alligevel der er en forskel på om man selv søger det eller at det sker at man bliver vild med en anden!

Hvis min mand havde besøgt en luder kan jeg godt sige dig at ALT skulle tjekkes! Nu er vi gift og har barn (børn snart), så vil indrømme at jeg nok ikke var klar til at smide alt på gulvet, på grund af en luder... Men diamanter og ny dagsorden skulle der i hvert fald til!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.