Hvis han er tilfreds med jeres forhold, så ville et skænderi eller lignende ikke være nok til at få ham til kontakte en prostitueret - selv i vrede.
Jeg ville have bedt ham om en tænkepause. Enten at han forsvinder en uges tid, eller at du finder et sted at bo en uges tid. Du må have tid og ro til at finde ud af hvad DU virkelig tænker og føler. Ikke hvad han vil at du skal tænke, eller hvad dine forældrer eller veninder vil at du skal tænke.
Hvis du vælger at fortsætte med ham, ville jeg for det første kræve et svar på, hvorfor han i det hele taget fandt på at ringe en prostitueret. Det er ikke en specielt almindelig måde at reagere på, når man bliver gal over et eller andet, så det svar alene ville jeg ikke godtage. For det andet ville jeg kræve parterapi.
Personlig tror jeg ikke, at jeg kunne klare at fortsætte forholdet efter noget tilsvarende. Tillid er altafgørende for, om man har det godt sammen. Han har også handlet respektløst over for dig, og der må være mange vigtige tanker, han ikke har delt med dig, når han går til det skridt.

Anmeld