Han har været til prostitueret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.959 visninger
16 svar
42 synes godt om
4. august 2013

Anonym trådstarter

Fandt for 14 dage siden en sms på min mands mobil fra en prostitueret. Alt er kaos i mit hoved...

Nogen der har prøvet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Fandt for 14 dage siden en sms på min mands mobil fra en prostitueret. Alt er kaos i mit hoved...

NEJ.

Føler med dig, det er sku for lavt.

Og jeg vil håbe at hvis han gjorde det, at han så ville skjule det noget bedre end en SMS!

Hvorfor sms'er han med en prostitueret? 

Anmeld

4. august 2013

Anonym trådstarter

Det er alt for lavt, og havde aldrig troet det skulle overgå mig... Der lå en sms med hendes adresse, og at han blot kunne kigge forbi.

Konfronteret med det siger han at han ikke tog afsted, men at det var fordi han var gal på mig. Tror dog ikke helt på det selvom jeg gerne ville...

Og så når man har et lille barn sammen...

Anmeld

4. august 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Det er alt for lavt, og havde aldrig troet det skulle overgå mig... Der lå en sms med hendes adresse, og at han blot kunne kigge forbi.

Konfronteret med det siger han at han ikke tog afsted, men at det var fordi han var gal på mig. Tror dog ikke helt på det selvom jeg gerne ville...

Hvis min mand så meget som havde fundet et nummer og kontaktet en prostitueret, så er det sikkert og vist at jeg flyttede med det samme.

og jeg ville være fuldstændig ligeglad med at vi har Ella sammen!

jeg ville ikke kunne leve med sådan et tillidsbrud!

Anmeld

4. august 2013

MorDk

4. august 2013

mor88

Anonym skriver:

Det første, der flyver igennem mit hoved er KØNSSYGDOMME!!! Adr,, 

stakkels dig   Var der min kæreste, var han altså ikke min kæreste mere! Han er også sommetider sur/vred på mig, men så snakker man om tingene! 

Det giver fandeme ikke frikort til at opsøge en prostitueret 

Anmeld

4. august 2013

A&F

Giv ham det højre spark.! Uuuuuuud!!!! 

Anmeld

4. august 2013

modesty

Anonym skriver:

Det er så svært fordi din tillid er brudt, og netop nu beder han dig om at stole ekstra meget på ham når han siger at han ikke har gjort det. Det er jo simpelthen ikke til at vide om han lyver eller ej.

I modsætning til andre i den her tråd, mener jeg ikke at du bare skal smide jeres forhold på gulvet. Men det er klart at det her er en alvorlig krise som I begge skal være villige til at arbejde på at komme igennem.

Har du overvejet at starte i noget terapi sammen med ham når du er kommet dig over det værste chok?

Anmeld

5. august 2013

C-Dog

Føj. Hav lidt respekt for dig selv og smid ham ud. Man skal ikke finde sig i mandens respektløse lort bare fordi man kan. Føj. Han er et dårligt menneske. Ud med ham!

Anmeld

5. august 2013

Lotus86

Puha, den var grum

Kan godt forstå du er rigtig presset over det, men du bliver nødt til at gøre op med dig selv hvad du vil. Om du tror det er noget i kan komme igennem sammen, om du nogensinde vil kunne få tillid til ham igen, eller om jeres forhold skal slutte her.

Håber det bedste for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.