Trutten: Jeg er også ked af det selvom det er for lang tid siden, min kæreste og hende der, har ikke kontakt længere, fordi jeg bad ham om at slette alt kontakt med hende, det var enten hende eller mig!
Vi bor i samme by, og derfor ser vi måske nogen gange hinanden, faktisk så har jeg kun set hende fra billeder, og tror ikke engang jeg kan genkende hende hvis jeg så hende.
Nej selvom det er så lang tid siden, så er jeg ikke rigtig kommet over det.
Men denne del her er jeg uenig med dig i
Selvom din vrede er rettet mod hende, er det jo som sådan ikke hende, der har svigtet dig. For at du kan glemme tankerne om veninden, tror jeg, at du må indse, at det jo altså er din kæreste, der har skylden i det her.
Veninden har ikke samme ansvar i hele den her situation, som din kæreste har (altså fra hendes synspunkt er hun jo bare en person, der har taget chancen med en mand, som hun måske er forelsket i - det er selvfølgelig moralsk forkert, fordi den mand har en kæreste, men ellers...).
Og hvis jeres forhold skal bygges op igen, må det vel ske på trods af hende veninden og hendes eventuelle følelser i den her sag. Hun var, sådan som jeg forstår det, ikke din veninde, og jeg mener faktisk ikke, at hun som sådan skylder dig en undskyldning.
Hun vidste at ham og jeg kom sammen, hvordan fuck kan hun så tillade sig at valse ind i hans lejlighed, hvor det meste af alle mine ting står, vores billeder står rundt omkring i stuen, jeg har endda malet et portræt af os som hænger over fjernsynet, alle mine kosmetik produkter står inde i hans badeværelse!
Ude i køkkenet var der en magnet på køleskabet hvor der stod: For evigt din, Mange kys fra din ******.
Jeg synes dælme hun har ligeså meget ansvar i det her, min kæreste og hun er ældre end mig de burde kunne tænke sig mere om!
Hun er gravid og har en kæreste, hun burde ikke have evt. følelser for min kæreste ikke nu og heller ikke dengang.
Og må jeg spørge dig hvorfor du ikke mener at hun skylder mig en forklaring, ville du ikke selv ønske en fra smatsækken, din kæreste eller mand havde været utro med?
Anmeld