Jeg skriver dette indlæg fordi jeg gerne vil have seriøst råd fra erfarne og seriøse mennesker. Jeg vil helst være anomyn, Og det vil hende pigen det hele handler om sikkert også, fordi hun har en profil på denne side.
Min kæreste og jeg havde før vi flyttede sammen, et langdistance forhold, og det virkede også rigtig godt, indtil en af hans tidligere veninde spurgte ham i biograf i byen osv, han spurgte mig HVER gang om det var OK at han tog med hende, jeg blev irriteret hver gang og kunne ikke forstå at hun overhovedet spurgte, men jeg blev glad inderst inde fordi han spurgte mig om han måtte istedet for bare at tænke "Hun opdager det nok ikke".
En aften før juleferien, havde jeg prøvet hele aften at få fat på ham(min kæreste), enten blev mine opkald afvist ellers var der en der tog telefonen og lagde på igen.
Så ved midnats tid da jeg havde lagt mig til at sove ringer min mobil, og det er en grædende kæreste i røret, han siger noget med: "Undskyld skat, men en ven og mig holdt en fest, så jeg inviterede Hende og hendes veninde, da hun skulle hjem, stod vi ude i køkkenet og sagde farvel og vi kom til at kysse hinanden"
Også lagde jeg på! og brød sammen, jeg fik flere sms'er senere, men valgte til sidst at slukke min mobil.
Det var en hård tid for os begge.
Han begyndte så senere at tro mere på hvad hun sagde istedet for hvad jeg sagde, såsom hun havde sagt til ham at jeg havde kaldt hende en luder, hvor han så skrev til mig: " Kan du ikke opføre dig normalt?" Det er lort det hun siger, og det sårede mig at han troede mere på hende end han troede på mig, jeg spurgte også på et tidspunkt efter hendes nummer af min kæreste, men han sagde nej, men på juleaften får jeg så en besked fra hende, og gæt hvor hun havde fået nummeret fra, det knuste også fuldstænfigt mit hjerte.
Hende og jeg skrev sådan lidt frem og tilbage, hvor hun bare tit sagde bla. bla. bla i hendes beskeder

Jeg spurgte hende om hun overhovedet kunne forstå hvor meget hun havde såret mig, hun passerede bare undenom mine spørgsmål, og derfor har jeg aldrig fået en undskyldning fra hende, og jeg føler staig sagen ikke er ordentlig lukket, jeg prøver at glemme det så meget!
For min kæreste og jeg skal snart til at have et barn, og det ødelægger mig når jeg tænker på det, jeg synes bare det er pisse unfair at hun slipper igennem alt det her uden et eneste ar på kroppen, hun kunne være glad når vi andre var nede i kulkælderen! Det er svært at glemme når vi alle inkl. hende bor i samme by.
Hvad skal jeg dog gøre for at glemme det her ?
Hvordan skal jeg lukke alt det her unden at såre andre, for jeg har virkelig haft onde tanker om hvad jeg dog ville gøre ved hende, men er heldigvis kommet i bedre tanker.