hun laver for meget forskel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2013

Nemesis

DianaRJS skriver:

er jo nemlig det...

snakkede faktisk med en veninde om det her for en uges tid siden, hvor jeg faktisk selv sagde at hendes mor havde været mere mor for mig de sidste 5 år, end min egen mor havde været...

og på et eller andet plan føler jeg dem mere som familie end min egen... og fik sådan en grim smag i munden, men når det så er sagt kan jeg heller ikke løse et problem jeg ikke aner hvad er....

for de har hele tiden givet udtryk for at det eneste jeg har gjort uden for bogen var at få børn som 19 årig, og de kunne de ikke acceptere.... men det ændrede sig igen, indtil jeg fandt ud af jeg var gravid med tvillingerne, og kunne slet ikke forklare min mor det ikke var planlagt, men at jeg ikke kunne få mig selv til at få dem fjernet skal siges jeg er blevet gravid på ppiller og et sprunger kondom, men da jeg sagde det passede det ifølge hende ikke... og hvordan beviser man det lige? det kan man jo ikke....

siden da er helvede bare brudt løs igen....

men uanset om dine børn er planlagt eller ej er det DINE børn og slet ikke noget de hverken kan eller skal blande sig i.

men hvis dine familie ikke bidrager med noget positivt til dit liv så er der jo ingen grund til at pålægge dig selv den opførsel bare fordi det er familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.