har virkelig brug for lige at rase ud!!!
Min søster får pudset glorien af min mor, min storebror gør aldrig noget forkert, men jeg skal svines op og ned af ryggen, have at vide 20 gange på en dag jeg ikke er værdig som mor, fordi hun ikke tror på det som jeg siger....
det er beskyldning på beskyldning og jeg er ved at gå helt ned...
hver kan jeg konfrontere hende med det, bliver den bare svinget tilbage, så får aldrig et ben til jorden, hvor jeg kan forklare at hun måske skulle prøve at tro på hvad man siger istedet for bare at antyde det er det modsatte...
min søster lyver om hvad jeg siger til mine børn, og det gør det hele værre..... kan give et eksempel vi var i legolang og min ældste blev ved med at løbe væk jeg sagde så " du skal høre efter hvad jeg siger eller ender det med du bliver væk, når der er så mange mennesker" straks fare min søster hjem til mine forældre og siger jeg har sagt sådan her " hvis ikke du høre efter bliver du fanme sendt væk" og straks er jeg jo uegnet som mor.... da jeg forklare min mor hvad jeg faktisk sagde var det en kæmpe løgn....
jeg aner slet ikke hvad jeg skal gøre, hun har altid sagt man ikke skal gøre forskel på sine børn, hun har flippet ud på deres far til juleaften fordi han skældte den ene ud og ikke den anden for så gjorde han forskel.... men hun kan ikke se det er det hun gør....
kan godt ske jeg er ved at være "gammel" men vi er stadig hendes børn og som det er nu giver hun virkelig udtryk for at hun har hendes 2 elskede børn, og så en hun hader.... og den følelse er slet ikke til at bære...
Anmeld