hun laver for meget forskel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
10 svar
12 synes godt om
4. august 2013

DianaRJS

har virkelig brug for lige at rase ud!!!

Min søster får pudset glorien af min mor, min storebror gør aldrig noget forkert, men jeg skal svines op og ned af ryggen, have at vide 20 gange på en dag jeg ikke er værdig som mor, fordi hun ikke tror på det som jeg siger....

det er beskyldning på beskyldning og jeg er ved at gå helt ned...

hver kan jeg konfrontere hende med det, bliver den bare svinget tilbage, så får aldrig et ben til jorden, hvor jeg kan forklare at hun måske skulle prøve at tro på hvad man siger istedet for bare at antyde det er det modsatte...

min søster lyver om hvad jeg siger til mine børn, og det gør det hele værre..... kan give et eksempel vi var i legolang og min ældste blev ved med at løbe væk jeg sagde så " du skal høre efter hvad jeg siger eller ender det med du bliver væk, når der er så mange mennesker" straks fare min søster hjem til mine forældre og siger jeg har sagt sådan her " hvis ikke du høre efter bliver du fanme sendt væk" og straks er jeg jo uegnet som mor.... da jeg forklare min mor hvad jeg faktisk sagde var det en kæmpe løgn....

jeg aner slet ikke hvad jeg skal gøre, hun har altid sagt man ikke skal gøre forskel på sine børn, hun har flippet ud på deres far til juleaften fordi han skældte den ene ud og ikke den anden for så gjorde han forskel.... men hun kan ikke se det er det hun gør....

kan godt ske jeg er ved at være "gammel" men vi er stadig hendes børn og som det er nu giver hun virkelig udtryk for at hun har hendes 2 elskede børn, og så en hun hader.... og den følelse er slet ikke til at bære...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Krussedulle

DianaRJS skriver:

har virkelig brug for lige at rase ud!!!

Min søster får pudset glorien af min mor, min storebror gør aldrig noget forkert, men jeg skal svines op og ned af ryggen, have at vide 20 gange på en dag jeg ikke er værdig som mor, fordi hun ikke tror på det som jeg siger....

det er beskyldning på beskyldning og jeg er ved at gå helt ned...

hver kan jeg konfrontere hende med det, bliver den bare svinget tilbage, så får aldrig et ben til jorden, hvor jeg kan forklare at hun måske skulle prøve at tro på hvad man siger istedet for bare at antyde det er det modsatte...

min søster lyver om hvad jeg siger til mine børn, og det gør det hele værre..... kan give et eksempel vi var i legolang og min ældste blev ved med at løbe væk jeg sagde så " du skal høre efter hvad jeg siger eller ender det med du bliver væk, når der er så mange mennesker" straks fare min søster hjem til mine forældre og siger jeg har sagt sådan her " hvis ikke du høre efter bliver du fanme sendt væk" og straks er jeg jo uegnet som mor.... da jeg forklare min mor hvad jeg faktisk sagde var det en kæmpe løgn....

jeg aner slet ikke hvad jeg skal gøre, hun har altid sagt man ikke skal gøre forskel på sine børn, hun har flippet ud på deres far til juleaften fordi han skældte den ene ud og ikke den anden for så gjorde han forskel.... men hun kan ikke se det er det hun gør....

kan godt ske jeg er ved at være "gammel" men vi er stadig hendes børn og som det er nu giver hun virkelig udtryk for at hun har hendes 2 elskede børn, og så en hun hader.... og den følelse er slet ikke til at bære...

Wow

Jeg havde lagt dem på is!
Ville ikke vide hvad jeg skulle bruge sådan nogle mennesker til!

Anmeld

4. august 2013

DianaRJS

Krussedulle skriver:

Wow

Jeg havde lagt dem på is!
Ville ikke vide hvad jeg skulle bruge sådan nogle mennesker til!

er efterhånden også det jeg overvejer, for føler virkelig hun er ved at knække mig helt.

Anmeld

4. august 2013

Krussedulle

DianaRJS skriver:

er efterhånden også det jeg overvejer, for føler virkelig hun er ved at knække mig helt.

Det kan jeg dælme godt forstå!

Det nytter jo åbenbart ikke noget, at konfrontere hende!

Anmeld

4. august 2013

DianaRJS

Krussedulle skriver:

Det kan jeg dælme godt forstå!

Det nytter jo åbenbart ikke noget, at konfrontere hende!

nej er jo nemlig det....

og jeg aner slet ikke hvad jeg har gjort der har gjort hende så sur...

jeg synes jeg har gjort alt efter deres bog, har aldrig løget overfor dem, de har mere elelr mindre altid presset mig til uddannelse, og jeg som den eneste har uddannelse, og i gang med at udvide, jeg har altid overhold reglerne herhjemme... det eneste jeg har gjort der ikke passede ind i deres bog var at få børn tidligt + at jeg igen nu venter mig med en anden. og det kan de slet ikke acceptere..... og det gør bare så ondt

Anmeld

4. august 2013

klmf

Øhm, hvad sker der også lige for søster lystig?? Er hun vild med at lave lidt rav i den?

Anmeld

4. august 2013

Nemesis

lad mig spørge dig sådan her: hvis det var et par veninder var du så fortsat med at se og omgåes dem??

Familie er venner man ikke selv har valgt og alligevel er det så svært at sige fra og ikke mindst at vælge fra!

Ønsker du fortsat at se dem må du blive hård.

fx. starte med at holde fast i, at der skal tales pænt til dig, Gør de ikke det går du..med det samme..uanset aftalen, om det er midt i en fødselsdag eller en kop kaffe på en café! Du fortæller at hvis de ikke stopper så går du og bliver de ved så GÅR du.

vis dine grænser TYDELIGT.

Men personligt ville jeg nok starte med slet ikke at se dem, tale med dem eller andet i mindst 3 mdr og så tage kampen derfra.

Virker det ikke..så ville jeg cutte al forbindelse for MIN lykke skal ikke være på bekostning af min familie..

Anmeld

4. august 2013

DianaRJS

Nemesis skriver:

lad mig spørge dig sådan her: hvis det var et par veninder var du så fortsat med at se og omgåes dem??

Familie er venner man ikke selv har valgt og alligevel er det så svært at sige fra og ikke mindst at vælge fra!

Ønsker du fortsat at se dem må du blive hård.

fx. starte med at holde fast i, at der skal tales pænt til dig, Gør de ikke det går du..med det samme..uanset aftalen, om det er midt i en fødselsdag eller en kop kaffe på en café! Du fortæller at hvis de ikke stopper så går du og bliver de ved så GÅR du.

vis dine grænser TYDELIGT.

Men personligt ville jeg nok starte med slet ikke at se dem, tale med dem eller andet i mindst 3 mdr og så tage kampen derfra.

Virker det ikke..så ville jeg cutte al forbindelse for MIN lykke skal ikke være på bekostning af min familie..

er jo nemlig det...

snakkede faktisk med en veninde om det her for en uges tid siden, hvor jeg faktisk selv sagde at hendes mor havde været mere mor for mig de sidste 5 år, end min egen mor havde været...

og på et eller andet plan føler jeg dem mere som familie end min egen... og fik sådan en grim smag i munden, men når det så er sagt kan jeg heller ikke løse et problem jeg ikke aner hvad er....

for de har hele tiden givet udtryk for at det eneste jeg har gjort uden for bogen var at få børn som 19 årig, og de kunne de ikke acceptere.... men det ændrede sig igen, indtil jeg fandt ud af jeg var gravid med tvillingerne, og kunne slet ikke forklare min mor det ikke var planlagt, men at jeg ikke kunne få mig selv til at få dem fjernet skal siges jeg er blevet gravid på ppiller og et sprunger kondom, men da jeg sagde det passede det ifølge hende ikke... og hvordan beviser man det lige? det kan man jo ikke....

siden da er helvede bare brudt løs igen....

Anmeld

4. august 2013

DianaRJS

lotchen skriver:

Øhm, hvad sker der også lige for søster lystig?? Er hun vild med at lave lidt rav i den?

min søster og jeg har desværre aldrig kunnet sammen... hun er efternøler og har derfor altid sagt mig og min bror ikke ønskede hende der fordi vi aldrig passede på hende... men jo ældre man bliver jo mere giver man jo også slip, for vi kan jo ikke holde hånden over hende for altid.. på et tidspunkt skal hun jo klare sig selv... og udover det har vi jo også vores egne familier....

når hun så kan se hun ikke får nok opmærksomhed så laver hun rav i den fordi så er hun i mine forældres øjne jo god, og fortælle.... problemet er jo så bare det hun siger ikke passer, og det kan mine forældre ikke se....

Anmeld

4. august 2013

Louise H.

Havde det været min familie havde jeg bedt dem om at passe sig selv... Og hvis ikke det virker, så ville jeg lade være med at kontakte dem på nogen som helst måde, indtil de har lært at opføre sig pænt.

Du bliver nødt til at gøre det klart for dem at du ikke finder dig i deres opførsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.