Jer der kender Disneys Løvernes Konge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2013

Carina:-)

Tror min den ældste var 3½ da den kom frem,og den så han gladeligt -Fik også spillet til nintendo,hvor der er gnuer man skal slippe væk fra og onde hyæner 

Vi har ikke som sådan restriktioner på med hvad de må se osv-

Tænker at der foregår værre ting på Tv2 news og den kører non stop i køkkenet hos os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Silas&Mille

Flodkilling skriver:

Står der på filmen fra en bestemt alder? Har faktisk selv tænkt det samme for en uge siden.
Min datter har fået et tøjdyr fra "to på flugt" og der står at det er til alle aldre MEN nok bedste for børn på 7 år og over.

Nu så vi den så, og den er på ingen måde slem, vil mene at Løvernes Konge er mere skræmmende.

Ved faktisk ikke om der står noget på æsken, vi har den på computeren.

Kom bare til at tænke på det, fordi Silas på 2½ sidder og ser den lige nu og da Simbas far dør bliver han trist og siger 'Løven falder' og 'Løven sover'. Det var mest hans meget triste mine der fik mig til at tænke på om det alligevel var for tidligt at han ser den.

Men kan godt hører der er mange med børn omkring en alder som ser den uden problemer.

Tror dog heller ikke at han får mareridt af det eller noget

Anmeld

4. august 2013

Silas&Mille

Carina:-) skriver:

Tror min den ældste var 3½ da den kom frem,og den så han gladeligt -Fik også spillet til nintendo,hvor der er gnuer man skal slippe væk fra og onde hyæner 

Vi har ikke som sådan restriktioner på med hvad de må se osv-

Tænker at der foregår værre ting på Tv2 news og den kører non stop i køkkenet hos os

Tænkte også mest på det lidt voldsomme i at Simbas far dør.

Men han virker dog heller ikke til at blive påvirket af det.

Anmeld

4. august 2013

Silas&Mille

isabellasmor skriver:

jeg elsker Disney, og ser engang imellem fx skønheden og udyret, tarzan osv, med datteren. Eller, hun kigger lidt med engang imellem 

hvis vi havde den på dvd, havde vi sikkert også set dén 

Isabella bliver 2 til oktober

Jeg er også selv MEGET stor Disney fan har samler på Klassikerne

Løvernes Konge er min favorit

Men håber også både Silas og Mille vil være med til at se de andre Disney film. Udover Cars, Car2 og Løvernes Konge

Anmeld

4. august 2013

Silas&Mille

Wampires skriver:

Erik er ikke engang fyldt 2 og han har da set den mens vi slangede os på sofaen... dog ikke den første men den med Simbas barn hvor han er blevet konge.. de flygter også fra ild og alt muligt... fuldkommen ligeglad... det er bare figurer der bevæger sig for ham...

det er nok netop når de bliver ældre hvor de mere forstår alt det vi andre tænker over at man skal passe på med uhyggelige film...

Tænker også det er når de bliver lidt ældre, men måden han reagerede på her til aften, fik mig til at tænke på om det var for tidligt. 

Men når han siger at Løven sover, giver vi ham ret og så snakker vi lidt om de andre dyr og så kigger han videre

Anmeld

4. august 2013

gonefishing

Silas&Mille skriver:

Ved faktisk ikke om der står noget på æsken, vi har den på computeren.

Kom bare til at tænke på det, fordi Silas på 2½ sidder og ser den lige nu og da Simbas far dør bliver han trist og siger 'Løven falder' og 'Løven sover'. Det var mest hans meget triste mine der fik mig til at tænke på om det alligevel var for tidligt at han ser den.

Men kan godt hører der er mange med børn omkring en alder som ser den uden problemer.

Tror dog heller ikke at han får mareridt af det eller noget

Jeg tænker ligeså meget på hvad min datter tænker når jeg sidder og tuder snot over Simbas far der dør

Anmeld

4. august 2013

isabellasmor

Jeg er også selv MEGET stor Disney fan har samler på Klassikerne

Løvernes Konge er min favorit

Men håber også både Silas og Mille vil være med til at se de andre Disney film. Udover Cars, Car2 og Løvernes Konge

hehe, der er altså bare heller ikke noget der slår Disney klassikerene! vi har også en del, og køber gerne når de er på bud  er selv vokset op med dem, så det skal mine børn også ! 

Anmeld

4. august 2013

Silas&Mille

Flodkilling skriver:

Det skal siges at det "slemme" der er i, er en "heks" og nogle dumme soldater, og det reagere min datter på (hun bliver 3 til dec) og hun bliver også ked af det, hvor vi så må fortælle hende at det er "ok" og at det hele nok skal gå.

Har godt set 2 på Flugt og den ville jeg end ikke overveje om de må se eller ej, for det må de selvfølgelig. Den er slet ikke 'farlig' efter min mening

Anmeld

4. august 2013

Silas&Mille

Flodkilling skriver:

Jeg tænker ligeså meget på hvad min datter tænker når jeg sidder og tuder snot over Simbas far der dør

Hehe.... 

Rart at læse man ikke er den eneste

Anmeld

4. august 2013

Silas&Mille

isabellasmor skriver:

hehe, der er altså bare heller ikke noget der slår Disney klassikerene! vi har også en del, og køber gerne når de er på bud  er selv vokset op med dem, så det skal mine børn også ! 

Nemlig, det er simpelthen det bedste.

Har desværre 'kun' 17 af dem indtilvidere, men håber der snart kommer noget luft i økonomien, så jeg kan fortsætte min samling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.