Jer der kender Disneys Løvernes Konge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.576 visninger
19 svar
10 synes godt om
4. august 2013

Silas&Mille

Hvornår mener I et barn er gammelt nok til at se Løvernes Konge?

Begrund gerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

B&J

Daniel er 3½og har set den men han er heller ikke påvirket af noget der sker lidt mere voldsomt, lige som jeg selv var da jeg var ikke...

Anmeld

4. august 2013

Morgensol

Jeg tror Bella var 2 første gang hun så den.. Alberte har ik set den, men det er kun fordi Bella er lidt bestemt i øjeblikket og i hvert fald kun vil se noget med prinsesser. Men jeg ville ikke tøve med at lade alberte se den, hun blir 2 i oktober..

Anmeld

4. august 2013

isabellasmor

Silas&Mille skriver:

Begrund gerne.

jeg elsker Disney, og ser engang imellem fx skønheden og udyret, tarzan osv, med datteren. Eller, hun kigger lidt med engang imellem 

hvis vi havde den på dvd, havde vi sikkert også set dén 

Isabella bliver 2 til oktober

Anmeld

4. august 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Erik er ikke engang fyldt 2 og han har da set den mens vi slangede os på sofaen... dog ikke den første men den med Simbas barn hvor han er blevet konge.. de flygter også fra ild og alt muligt... fuldkommen ligeglad... det er bare figurer der bevæger sig for ham...

det er nok netop når de bliver ældre hvor de mere forstår alt det vi andre tænker over at man skal passe på med uhyggelige film...

Anmeld

4. august 2013

gonefishing

Silas&Mille skriver:

Begrund gerne.

Står der på filmen fra en bestemt alder? Har faktisk selv tænkt det samme for en uge siden.
Min datter har fået et tøjdyr fra "to på flugt" og der står at det er til alle aldre MEN nok bedste for børn på 7 år og over.

Nu så vi den så, og den er på ingen måde slem, vil mene at Løvernes Konge er mere skræmmende.

Anmeld

4. august 2013

FamilenStorm

Silas&Mille skriver:

Begrund gerne.

Alberte har set den mange gange.. Hun har set den siden hun var 2 år..

Hun bliver 3 i oktober og er begyndt at forstå at løvefar dør.. Hun bliver lidt ked af det, men så snakker vi om at han bare er kommet i himlen lige som hendes oldeforældre..

Anmeld

4. august 2013

FamilenStorm

Silas&Mille skriver:

Begrund gerne.

Hun bliver 3 i oktober og er begyndt at forstå at løvefar dør.. Hun bliver lidt ked af det, men så snakker vi om at han bare er kommet i himlen lige som hendes oldeforældre..

Anmeld

4. august 2013

FamilenStorm

Silas&Mille skriver:

Begrund gerne.

Anmeld

4. august 2013

gonefishing

Silas&Mille skriver:

Begrund gerne.

Det skal siges at det "slemme" der er i, er en "heks" og nogle dumme soldater, og det reagere min datter på (hun bliver 3 til dec) og hun bliver også ked af det, hvor vi så må fortælle hende at det er "ok" og at det hele nok skal gå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.