Griller du selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2013

san

jaa det ville jeg ikke have noget imod når der kommer børn... her er det mig der tænder op  alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Ellie79

birthee skriver:

Jeg er endnu engang alene hjemme med børnene her til aften (dog er jeg vant til det, da manden arbejder nat) - meeeen, hvor bliver man misundelig når den ene nabo tænder bål til bålmad, og den anden nabo starter grillen op - og vi bare skal have pasta og kødsovs til aftensmad for 120. gang i år  Så, jeg ville høre om du nogle gange griller når du er selv hjemme med børnene???

Mvh. Birthe

Det har jeg intet problem med, synes det er hyggeligt og smager bare dejligt med grill mad 

Anmeld

4. august 2013

pussekat

birthee skriver:

Jeg er endnu engang alene hjemme med børnene her til aften (dog er jeg vant til det, da manden arbejder nat) - meeeen, hvor bliver man misundelig når den ene nabo tænder bål til bålmad, og den anden nabo starter grillen op - og vi bare skal have pasta og kødsovs til aftensmad for 120. gang i år  Så, jeg ville høre om du nogle gange griller når du er selv hjemme med børnene???

Mvh. Birthe

hejsa
vi har også gasgrill og jeg elsker at lave mad på den og selv om min mand ikke er hjem og juleaften lave min svigefar og svoer mad på grill og pahaaaa man bliv tyk af det mad og min mand familie vil vi kan have julemad som er lave på grill

Anmeld

4. august 2013

hekran

Jada! Mener ikke, at grilling er en mandeting. Hvis manden ikke har tid, så gør jeg det. Har alm 57ø Weber. 

Anmeld

4. august 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
birthee skriver:

JaJeg er endnu engang alene hjemme med børnene her til aften (dog er jeg vant til det, da manden arbejder nat) - meeeen, hvor bliver man misundelig når den ene nabo tænder bål til bålmad, og den anden nabo starter grillen op - og vi bare skal have pasta og kødsovs til aftensmad for 120. gang i år  Så, jeg ville høre om du nogle gange griller når du er selv hjemme med børnene???

Mvh. Birthe

Ja, det er jeg begyndt på efter vi skiftede til en Weber gasgrill :-) Det er bare så super nemt og hurtigt.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

4. august 2013

Carina:-)

Jeg kunne garanteret godt hvis jeg forsøgte,men jeg synes det er en mandeting-Ligesom at klippe hæk og skifte sikringer osv.

(Det er ihvertfald min undskyldning,men det handler nok mere om at jeg ikke gider &nbsp

Så her tænder de store drenge op i grillen når farmand ikke er til stede

Anmeld

4. august 2013

L&V

birthee skriver:

Mvh. Birthe

Yeps det ka jeg sagtens finde på.. Det er generalt mig dee står for grillen her hjemme alene eller ej

Anmeld

4. august 2013

EnGodMor

Jeps, griller tit selv, med mine to små børn, mens  manden er på aften arbejde.

Vi har en Weber grill til kul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.