Griller du selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
17 svar
5 synes godt om
4. august 2013

birthee

Jeg er endnu engang alene hjemme med børnene her til aften (dog er jeg vant til det, da manden arbejder nat) - meeeen, hvor bliver man misundelig når den ene nabo tænder bål til bålmad, og den anden nabo starter grillen op - og vi bare skal have pasta og kødsovs til aftensmad for 120. gang i år  Så, jeg ville høre om du nogle gange griller når du er selv hjemme med børnene???

Mvh. Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

EnSødMor

Hvis jeg kunne finde ud af det, ja så havde jeg gjort det.. 

Har istedet købt en engangsgrill en gang, kun til mig selv.. Mums.

Anmeld

4. august 2013

jydeinden

birthee skriver:

Jeg er endnu engang alene hjemme med børnene her til aften (dog er jeg vant til det, da manden arbejder nat) - meeeen, hvor bliver man misundelig når den ene nabo tænder bål til bålmad, og den anden nabo starter grillen op - og vi bare skal have pasta og kødsovs til aftensmad for 120. gang i år  Så, jeg ville høre om du nogle gange griller når du er selv hjemme med børnene???

Mvh. Birthe

hvis jeg havde nogen børn tror jeg godt jeg kunne finde på det, men kommer også an på hvor små de børn er tænker jeg dels af sikkerheds hensyn men også fordi jeg ikke ville gide at starte den op bare til mig

Anmeld

4. august 2013

Noahmor

birthee skriver:

Mvh. Birthe

Ja, det gør jeg. 

Men vi har også gasgrill og kan gå til og fra grillen.

vi bruger den så generelt også virkelig meget. steger stort set alt kød på den. 

Anmeld

4. august 2013

Benjamins'mor

Nej, og det er udelukkende fordi jeg ikke vil grille selv.

Anmeld

4. august 2013

Lullaby

Noahmor skriver:

Ja, det gør jeg. 

Men vi har også gasgrill og kan gå til og fra grillen.

vi bruger den så generelt også virkelig meget. steger stort set alt kød på den. 

Det kan man altså også med en alm grill, i hvert fald vores weber, altså gå fra og til. 

Anmeld

4. august 2013

Lullaby

Ork ja, jeg ved godt hvordan man gør. 

Anmeld

4. august 2013

Laulund87

Nej det gider jeg godt nok ikke når vi er alene, så spiser vi noget far ikke kan lide

Anmeld

4. august 2013

B&J

ja det ville jeg hvis jeg var alene hjemme, for vi skiftes til at starte grillen op her hjemme

Anmeld

4. august 2013

wamse

jeg gør alt selv, for der er ingen mand 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.