Elsker mit barn mig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2013

B&J

klart når du er hjemme hele tiden med dit barn er far til jo over fedt det er klart barnet syntes det  men

HUSK: dit barn elsker dig!

sådan er det også stadig her hjemme nogle gange kan mor bruges andre gang ikke, men når man skal puttes er det ALTID far her hjemme jeg må gerne gå med der ind og læse en bog sige godnat men så skal jeg gå igen så far kan putte... der kan jeg ikke bruges jo med mindre far ikke er hjemme

men ved 110% min dreng elsker mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Ciss

Selvfølgelig er du elsket!

Det der går i faser og perioder.

Min datter havde på den tid en enorm "mors pige-periode", som hendes far var lidt ked af.

Da vi så fik drengen, fik han til gengæld en enorm "fars dreng-periode". Nu er han 3,5 år, og her i sommer er det skiftet til en intens "mors dreng-periode".

Det er ikke så morsomt at mærke, at man ikke er barnets førstevalg, men det går i bølger, og barnet holder alligevel oprigtigt af begge sine forældrer. Det hjælper lidt, hvis den som er den populære passer på at inkludere den anden osv.

Anmeld

4. august 2013

Clisolka

Anonym skriver:

elsker mit barn mig eller er det bare mig der føler det ??  mit barn er 13 mdr og han er så glad for sin far, han leger og gå efter ham.  Jeg er hjemmegående mor og er meget med min søn, hans far kommer altid sent hjem. Hvad gøre jeg??

Selvfølgelig er du elsket, det må du slet ikke være i tvivl om 

Her er Isabella 2 år og 9 måneder - og kun far der dur. Hun er så småt begyndt at blive rigtig morglad igen, men nu er jeg også gået på barsel inden lillebror kommer, så jeg har ekstra meget tid med hende alene  Hun har været rigtig rigtig farglad siden jeg startede på arbejde efter min barsel med hende var slut, men der har det primært også været far der har været med hende pga. jeg har en lang arbejdsdag, så det har været okay for mig - men nu er han begyndt at blive lidt ked af det, fordi hun ikke er så farglad mere som hun har været 

Til gengæld har hun været syg osv., så er det kun mor der har været god nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.