Elsker mit barn mig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
12 svar
9 synes godt om
4. august 2013

Anonym trådstarter

elsker mit barn mig eller er det bare mig der føler det ??  mit barn er 13 mdr og han er så glad for sin far, han leger og gå efter ham.  Jeg er hjemmegående mor og er meget med min søn, hans far kommer altid sent hjem. Hvad gøre jeg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

elsker mit barn mig eller er det bare mig der føler det ??  mit barn er 13 mdr og han er så glad for sin far, han leger og gå efter ham.  Jeg er hjemmegående mor og er meget med min søn, hans far kommer altid sent hjem. Hvad gøre jeg??

Tror det er alderen

Nu går min datter på 14 måneder i vuggestue . Men her er det for det meste ( læs altid) far der dur ..

Hun følger ham vil ikk over til mig eller noget så tror bare det alderen

Anmeld

4. august 2013

Anonym trådstarter

Det håber jeg , Men han har være sådan da han var lille. Han var rolig når hans far holder ham. Og når det mig græder og vil ned.   Er det fordi han føler jeg ikke er afslappe??   Jeg har lidt depression...  elsker mig skat.  Når vi alene er det fint nogle gang ok leger alene.  

Anmeld

4. august 2013

Anonym skriver:

Det håber jeg , Men han har være sådan da han var lille. Han var rolig når hans far holder ham. Og når det mig græder og vil ned.   Er det fordi han føler jeg ikke er afslappe??   Jeg har lidt depression...  elsker mig skat.  Når vi alene er det fint nogle gang ok leger alene.  

Jeg har en søn på 4 år .. Han har aldrig været sådan .. Der var det kun mig der duede . Men jeg var heller ikke sammen med hans far ( vi gik fra hinanden da han var 7 måneder)

Så det har været en stor omvæltning for mig at se min datter være så far glad som hun er .. Han kan ikk gå på wc uden hun græder ..

Til trods for det er mig som har været mest sammen med hende ..

Jeg synes altså ikk du skal være bekymret , børn kommer ind i faser og tror netop din søn er inde i sådan en nu og grunden til det lige er far der dur . Tror jeg er fordi du er den der er mest sammen med ham . Så når din søn ser far kommer hjem , så det jo klart han vil tilbringe tid med ham

Anmeld

4. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg er glad for du hjalp mig. Tak  

Anmeld

4. august 2013

Anonym skriver:

Jeg er glad for du hjalp mig. Tak  

Velbekommen

Sov godt

Anmeld

4. august 2013

Anonym trådstarter

Tak og i lige måde godnat

Anmeld

4. august 2013

A&F

Min datter er 2 år og har været fars pigensiden hun var 13-14 mdr, måske mindre end det. Jeg duer selvfølgelig også, og hun søger da også trøst og kærlighed hos mig. Men hun er bare meget "farglad"og det er da også i orden

Anmeld

4. august 2013

Mother-love

Jeg tror det er fordi du går hjemme med ham alene. Så han får ligesom " nok " fra dig. Hvor hans far ser han ikke ligeså mange timer som dig.
Det er meget normalt. Her skifter vi imellem at far dur og så dur jeg. Sådan har det altid været

Anmeld

4. august 2013

Mettefpigen

Sådan var det også her en overgang....... Tror det er fordi at de ikk ser far så meget som moren....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.