Smølf skriver:
Det med, at det ikke lød som om at det vare så slemt, det bygger jeg nok på, at du bruger 1 -2 linjer om at beskrive hans tilstand... Og 24 (anslået) andre om, at fortælle om resten af historien... Hvis du skrev at han lå med høj feber og vred sig i sofaen, så kunne det være at jeg havde svaret anderledes...
Nuvel... I alle tilfælde havde jeg nok valgt at troppe op alene, så der ikke står flere tomme kuverter end nødvendigt.
jeg har født et par gange -haft MØB talrige gange -jeg ved godt hvad jeg ville vælge af de to.
Men som altid, så handler det om hvordan man håndterer tingene. Jeg kan forstå de er skuffede, men jeg havde nok (som du) håndteret et afbud anderledes. De har jo uden tvivl overreageret vildt.
God barnedåb, når i når så langt.
For mig er mellemøresbetændelse = forfærdelig smerte og antog at alle havde det sådan, så følte ikke det var nødvendigt at uddybe.
Og der er jo så meget forskel på, hvor ondt man individuelt har så det er klart nogen synes, at det kan klars men en Panodil mens andre er ved at vride sig i smerte til trods for en masse anibiotika.
Jeg har som sagt kun mødt hende meget få gange (som i 2 eller 3) og kender INGEN andre derhenne, og jeg har en social fobi så det er ikke helt nemt for mig bare at troppe op hvis jeg ikke kender folk godt.
Min pointe var også bare, at ja, det er en dum situation for alle partere men ville nok ikke selv have valgt dem fra som venner på sådan et grundlag.
Og mange tak 
Anmeld