Anonym skriver:
Nu ved jeg ikke om du har haft mellemøresbetændelse men jeg vil 100% hellere føde igen uden smertestillende end at skulle igennem sådan én igen - og min dreng lå altså forkert derinde så jeg kan love for det gjorde nas.
Undskyld, men hvad bygger du det på at han ikke lyder til at have så ondt? Hvis han ikke havde ondt havde han ikke taget til lægevagten - manden skal tvinges til læge og først når det er rigtig slemt. Han har endda været igennem en operation fordi han ikke tog til læge og fik fat i problemet i tide. Så jeg stoler på, at han har ondt nok når han siger det og lægevagten giver ham medicin for det.
Synes faktisk det er lidt strengt, at du siger vi ikke reelt set har lyst til at tage med baseret på at han ikke bare kan få det til at gå væk i løbet af ingen tid, endda med pencillin. Det tager altså tid. Og de panodiler og iprener han tog før lægevagten hjalp ikke. Nu har han bare fået mere ondt, så det var heldigt vi blev hjemme.
Vi skal rejse 2 1/2 time hver vej, forudsat at vi faktisk når busserne og der er pladst til barnevognen, så det er ikke helt ligetil at tage hjem. Og ja, han ville have meldt sig syg fra arbejdet havde vi ikke haft ferie, man er ikke så meget værd i sådan en tilstand.
Vi havde glædet os når hun nu skulle være gudmor og vi havde snakket så meget om det og brugt sindssyg meget tid på at planlægge turen derhen.
Jeg kan også godt forstå de blev skuffede, der gjorde vi også selv. Tro mig, vi trænger begge to til at komme ud og se mennesker efterhånden.
Men at de ligefrem påstår vi lyver omkring mellemøresbætendelsen fordi vi ikke gider at komme bliver jeg fandme sur over.
Du har selvfølgeligt ret til at have din mening. Jeg har også selv ret ofte taget afsted til ting når jeg har haft det skidt, men så har jeg tilgengæld også været tæt på hjemmet eller har det ikke været så slemt at jeg ikke kunne være nogen steder. Og jeg har ikke haft en krævende baby med heller.
Som sagt før, havde hun - som gudmor, og derfor ret vigtig for dagen - sagt tre timer før dåben at hun havde det skidt og ikke kom, ville vi have ønsket hende god bedring og håbet hun kunne nå festen.
Ville du også slå hånden af dine venner hvis de fik det skidt og ikke kunne komme?
Og jeg håber ikke det lyder surt, det kan nogen gange godt virke sådan på skrift
Jeg stiller bare spørgsmålstegn ved, at man ikke kan respektere, at andre har så ondt at de bliver nødt til at aflyse. Og at du antager at vi lyver os ud af det fordi vi ikke gider.
Det med, at det ikke lød som om at det vare så slemt, det bygger jeg nok på, at du bruger 1 -2 linjer om at beskrive hans tilstand... Og 24 (anslået) andre om, at fortælle om resten af historien... Hvis du skrev at han lå med høj feber og vred sig i sofaen, så kunne det være at jeg havde svaret anderledes...
Nuvel... I alle tilfælde havde jeg nok valgt at troppe op alene, så der ikke står flere tomme kuverter end nødvendigt.
jeg har født et par gange -haft MØB talrige gange -jeg ved godt hvad jeg ville vælge af de to.
Men som altid, så handler det om hvordan man håndterer tingene. Jeg kan forstå de er skuffede, men jeg havde nok (som du) håndteret et afbud anderledes. De har jo uden tvivl overreageret vildt.
God barnedåb, når i når så langt.
Anmeld