Trode jeg kunne stole på hende..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

Miss-86

Sus81 skriver:

Kan godt forstå du er gal og skuffet, og syns også det er rigtigt tarveligt, men igen hun er din fars kone og du er hans datter...mand og kone bør ikke have hemmelighedder for hinnanden slet ikke når en af parternes børn er i klemme med hele sit organ. og du vil altisd være din fars lille pige no matter what, og han har i din fars kone øjne alt ret til at vide hvordan du har det...jeg havde nok gjordt det samme. ' Hun har ageret som en god kone sorry

Jeg syns du skulle snakke med din far omkring det så han kan få luft for sin frustration på dine vejne med dig...snak med din far så du slipper for at høre det til næste fest...sig til ham det såre dig han snakker om noget så privat om dig som det her er....

Mange og se så at få skovlen under det hankøn

Nu er det jo ikke noget der vil påvirke deres forhold, HVIS hun havde hemmeligholdt det, så jeg synes nu ikke det er helt rigtigt.
Jeg fortæller stort set min kæreste ALT, meeen nogle ting hans mor fx. fortæller mig, siger jeg ikke videre, fordi jeg har givet mit ord på det!

Så jeg mener at uanset hvad, hvis man lover ikke at sige noget videre - Så gælder det alle!

Hun har jo unødvendigt påført min far disse sårede følelser!

Og jeg vil ikke tage snakken med min far omkring det, for jeg vil bare lades som ingenting, han ved ikke jeg hørte det.
Desuden er det alt for følsomt for mig at snakke med min far om, synes nu ikke han skal vide det er SÅ slemt som det er!
Og jeg fortæller heller intet til hans kone mere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Ja lige præcis, fortalte også min kæreste i weekenden, at nu har jeg ingen at dele det med mere.. Jo baby.dk, men altså ingen som kender mig ..

Hvor er det bare irriterende, men ja, så fandt jeg da ud af at hun ikke er til og stole på..

Slet ik fair, og rigtig ærgeligt du ik har nogen du kender til at dele det med  Hvad sagde han til det? 

Ja rigtig irriterende!! 

Anmeld

5. august 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Slet ik fair, og rigtig ærgeligt du ik har nogen du kender til at dele det med  Hvad sagde han til det? 

Ja rigtig irriterende!! 

Han sagde at jeg skulle huske at jeg ikke kunne stole på andre..
Tjah, det er så rigtigt nok!

Men vi har før snakket om det og han har jo intet imod at jeg snakker med ham om det - Der har bare været mange der har skrevet at jeg skulle lade være!

Anmeld

5. august 2013

Mumto3

Jeg kan sagtens se det fra din side, men jeg var dælme blevet meget meget skuffet, hvis jeg havde en ny kærste/mand og en af mine børn havde betroet sig til ham og han så valgte ikke at fortælle mig om det. Jeg ville føle mig så meget udenfor. Hvorfor må jeg som forældre ikke bære mine børns sorger sammen med dem? hvorfor skal min ægtefælde have hemmligheder for mig, omkring mine egne børn? Ej, det ville jeg virkelig have det meget svært med.

Jeg synes det var forkert af din far og sidde til en fest og 'underholde' med at du gerne vil have børn og det vil din kæreste ikke. Han burde have holdt det for sig selv (i hverfald over for andre). Jeg synes godt han kunne være gået til dig, og give udtryk for hans medfølelse, og så måske bare lade den ligge der.

Anmeld

5. august 2013

Miss-86

Mumto3 skriver:

Jeg kan sagtens se det fra din side, men jeg var dælme blevet meget meget skuffet, hvis jeg havde en ny kærste/mand og en af mine børn havde betroet sig til ham og han så valgte ikke at fortælle mig om det. Jeg ville føle mig så meget udenfor. Hvorfor må jeg som forældre ikke bære mine børns sorger sammen med dem? hvorfor skal min ægtefælde have hemmligheder for mig, omkring mine egne børn? Ej, det ville jeg virkelig have det meget svært med.

Jeg synes det var forkert af din far og sidde til en fest og 'underholde' med at du gerne vil have børn og det vil din kæreste ikke. Han burde have holdt det for sig selv (i hverfald over for andre). Jeg synes godt han kunne være gået til dig, og give udtryk for hans medfølelse, og så måske bare lade den ligge der.

Jeg vil jo gerne have at når jeg en dag er gravid, så er det en overraskelse for min far ..
Og jeg kan ikke snakke med min far om følelser og sådanne ting, derfor hans kone, da hun ikke har følelserne i klemme på samme måde, som min far!

Desuden, så har jeg det sådan, at uanset hvem det er og jeg betroer mig til en person, så skal han/hun ikke sige det videre ..
Hun skulle ikke have lovet mig at holde tæt, når hun går direkte hen og fortæller min far det.. Det synes jeg er meget forkert!

Og nej, min far skulle bestemt IKKE have underholdt sin kammerat med det til festen, men jeg lod bare som om jeg ikke hørte det!
Og jeg fortæller ikke hans kone noget mere omkring PB..

Anmeld

5. august 2013

Mumto3

Miss-86 skriver:

Jeg vil jo gerne have at når jeg en dag er gravid, så er det en overraskelse for min far ..
Og jeg kan ikke snakke med min far om følelser og sådanne ting, derfor hans kone, da hun ikke har følelserne i klemme på samme måde, som min far!

Desuden, så har jeg det sådan, at uanset hvem det er og jeg betroer mig til en person, så skal han/hun ikke sige det videre ..
Hun skulle ikke have lovet mig at holde tæt, når hun går direkte hen og fortæller min far det.. Det synes jeg er meget forkert!

Og nej, min far skulle bestemt IKKE have underholdt sin kammerat med det til festen, men jeg lod bare som om jeg ikke hørte det!
Og jeg fortæller ikke hans kone noget mere omkring PB..

Jeg kan sagtens forstå at du ikke vil dele mere med konen, og også at du gerne ville have en graviditet var en overraskelse for din far (og derfor ikke vil sige noget til ham).

Anmeld

6. august 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Han sagde at jeg skulle huske at jeg ikke kunne stole på andre..
Tjah, det er så rigtigt nok!

Men vi har før snakket om det og han har jo intet imod at jeg snakker med ham om det - Der har bare været mange der har skrevet at jeg skulle lade være!

Ja okay, men nogen kan man jo stole på. 

Okay, altid noget han ik har det. Men ja forstår godt du har forsøgt at lade være, hvis det ville hjælpe. 

Anmeld

6. august 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Ja okay, men nogen kan man jo stole på. 

Okay, altid noget han ik har det. Men ja forstår godt du har forsøgt at lade være, hvis det ville hjælpe. 

Ja, det kan man nemlig godt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.