Som mange af jer ved, er jeg jo skruk..
Jeg har så snakket med en del veninder om det, men da jeg er på mit nr. 2 år med skrukhed, har jeg valgt ikke at snakke med dem om det mere, for jeg vil ikke 'belemre' dem med det og jeg vil gerne have det kommer som en overraskelse, når det en dag er at jeg er gravid! (fortryder jeg fortalte dem om det, men det er jo forsent nu)
Jeg har derfor snakket en del med min fars kone omkring det også fordi hun ikke er den dømmende type, for jeg synes ikke min far eller andre skal se 'NED' eller hvad jeg skal kalde det på min kæreste fordi han ikek vil PB - Han er jo stadig en dejlig kæreste/Ven/Svigersøn alligevel ...
Ja og hun har lovet ikke at sige noget - Da min far er skruk på mine vegne! Og ligesom ved mine veninder, skal det også komme som en overraskelse for min far!
Jeg hører, ved en festlig lejlighed min far fortælle en kammerat om at han synes det er synd for mig, at jeg så gerne vil have et barn, men at min kæreste ikke vil og at det gør ondt på ham at vide jeg vil og kæresten ikke vil..
Dvs. Min fars kone har sådan set fortalt min far alt - Det var ikke aftalen!
Så nu er jeg nede på 0 jeg kan snakke med det om - Synes simpelthen ikke det er sjove længere !!!
Blev så ked af det, da jeg hørte min far sidde og sige sådan til en fest.
- Jeg blev ked, både fordi at jeg gerne vil have et barn og fordi han siger sådan og fordi hans kone så ikke er til og stole på!
Ved faktisk ikke, hvad jeg ville med indlægget - Bare ud med mine frustrationer og tanker omkring det ..
Anmeld