Trode jeg kunne stole på hende..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.539 visninger
17 svar
4 synes godt om
3. august 2013

Miss-86

Som mange af jer ved, er jeg jo skruk..
Jeg har så snakket med en del veninder om det, men da jeg er på mit nr. 2 år med skrukhed, har jeg valgt ikke at snakke med dem om det mere, for jeg vil ikke 'belemre' dem med det og jeg vil gerne have det kommer som en overraskelse, når det en dag er at jeg er gravid! (fortryder jeg fortalte dem om det, men det er jo forsent nu)

Jeg har derfor snakket en del med min fars kone omkring det også  fordi hun ikke er den dømmende type, for jeg synes ikke min far eller andre skal se 'NED' eller hvad jeg skal kalde det på min kæreste fordi han ikek vil PB - Han er jo stadig en dejlig kæreste/Ven/Svigersøn alligevel ...
Ja og hun har lovet ikke at sige noget - Da min far er skruk på mine vegne! Og ligesom ved mine veninder, skal det også komme som en overraskelse for min far!

Jeg hører, ved en festlig lejlighed min far fortælle en kammerat om at han synes det er synd for mig, at jeg så gerne vil have et barn, men at min kæreste ikke vil og at det gør ondt på ham at vide jeg vil og kæresten ikke vil..
Dvs. Min fars kone har sådan set fortalt min far alt - Det var ikke aftalen!

Så nu er jeg nede på 0 jeg kan snakke med det om - Synes simpelthen ikke det er sjove længere !!!
Blev så ked af det, da jeg hørte min far sidde og sige sådan til en fest.
- Jeg blev ked, både fordi at jeg gerne vil have et barn og fordi han siger sådan og fordi hans kone så ikke er til og stole på!

Ved faktisk ikke, hvad jeg ville med indlægget - Bare ud med mine frustrationer og tanker omkring det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Tulipan

Øv øv:/
Håber snart han blir klar så er alt det andet jo ligemeget
Kram herfra

Anmeld

3. august 2013

Miss-86

Anonym23 skriver:

Øv øv:/
Håber snart han blir klar så er alt det andet jo ligemeget
Kram herfra

Ja , men det er jeg nu ret sikker på han ikke bliver..
Såå er det ikke sjovt og vide at min far nu ved alt det :/

Anmeld

3. august 2013

Tulipan

Miss-86 skriver:

Ja , men det er jeg nu ret sikker på han ikke bliver..
Såå er det ikke sjovt og vide at min far nu ved alt det :/

Min familie ved jeg har været skruk længe men at min kæreste ikke har været klar. Og de ved heller ikke at vi er i gang med pb. Så det blir en stor overraskelse for dem når jeg ska fortælle dem det. Det samme med din familie. Hvis du holder fast i at din kæreste ikke vil også efter han siger ja, så blir det jo en lige så stor overraskelse som hvis de intet vidste

Anmeld

3. august 2013

Miss-86

Anonym23 skriver:

Min familie ved jeg har været skruk længe men at min kæreste ikke har været klar. Og de ved heller ikke at vi er i gang med pb. Så det blir en stor overraskelse for dem når jeg ska fortælle dem det. Det samme med din familie. Hvis du holder fast i at din kæreste ikke vil også efter han siger ja, så blir det jo en lige så stor overraskelse som hvis de intet vidste

Ja, det har jeg også tænkt mig at holde fast i - At han ikke vil, NÅR vi en dag er igang med PB.

Men min far skulle slet ikke have vidst alt det her.. Det er lidt det!
Ingen i min familie skulle vide det, altså udover min fars kone.. Hun har ikke på samme måde som min far sine følelser med i det - Derfor jeg har fortalt hende alt det!

Anmeld

3. august 2013

Tulipan

Miss-86 skriver:

Ja, det har jeg også tænkt mig at holde fast i - At han ikke vil, NÅR vi en dag er igang med PB.

Men min far skulle slet ikke have vidst alt det her.. Det er lidt det!
Ingen i min familie skulle vide det, altså udover min fars kone.. Hun har ikke på samme måde som min far sine følelser med i det - Derfor jeg har fortalt hende alt det!

Det er da også for dårligt af hende
Men nu ved du hun ikke kan holde tæt til en anden gang. Det er jo hendes problem at du ikke kommer til at dele andre hemmeligheder med hende. Godt det ikke var at du var gravid hun havde røbet til din far inden du selv sagde det!

Håber snart din kæreste kommer på bedre tanker
Var det ik noget med I skulle snakke om det efter jeres ferie?

Anmeld

3. august 2013

MorDk

Det er fa'me tarveligt af hende  ØV!

Stort kram herfra

Anmeld

4. august 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Jeg har så snakket med en del veninder om det, men da jeg er på mit nr. 2 år med skrukhed, har jeg valgt ikke at snakke med dem om det mere, for jeg vil ikke 'belemre' dem med det og jeg vil gerne have det kommer som en overraskelse, når det en dag er at jeg er gravid! (fortryder jeg fortalte dem om det, men det er jo forsent nu)

Jeg har derfor snakket en del med min fars kone omkring det også  fordi hun ikke er den dømmende type, for jeg synes ikke min far eller andre skal se 'NED' eller hvad jeg skal kalde det på min kæreste fordi han ikek vil PB - Han er jo stadig en dejlig kæreste/Ven/Svigersøn alligevel ...
Ja og hun har lovet ikke at sige noget - Da min far er skruk på mine vegne! Og ligesom ved mine veninder, skal det også komme som en overraskelse for min far!

Jeg hører, ved en festlig lejlighed min far fortælle en kammerat om at han synes det er synd for mig, at jeg så gerne vil have et barn, men at min kæreste ikke vil og at det gør ondt på ham at vide jeg vil og kæresten ikke vil..

Så nu er jeg nede på 0 jeg kan snakke med det om - Synes simpelthen ikke det er sjove længere !!!
- Jeg blev ked, både fordi at jeg gerne vil have et barn og fordi han siger sådan og fordi hans kone så ikke er til og stole på!

Ved faktisk ikke, hvad jeg ville med indlægget - Bare ud med mine frustrationer og tanker omkring det ..

Det er godt nok tarveligt gjort af hende!  Slet ik i orden! 

Hmm, ja så ved du at du ik kan stole på hende, det er hendes tab at du nu ik vil dele noget med hende mere. Rigtig ærgeligt nu du havde en at dele alle dine tanker med. Godt baby.dk findes 

Anmeld

4. august 2013

Sus81

Miss-86 skriver:

Kan godt forstå du er gal og skuffet, og syns også det er rigtigt tarveligt, men igen hun er din fars kone og du er hans datter...mand og kone bør ikke have hemmelighedder for hinnanden slet ikke når en af parternes børn er i klemme med hele sit organ. og du vil altisd være din fars lille pige no matter what, og han har i din fars kone øjne alt ret til at vide hvordan du har det...jeg havde nok gjordt det samme. ' Hun har ageret som en god kone sorry

Jeg syns du skulle snakke med din far omkring det så han kan få luft for sin frustration på dine vejne med dig...snak med din far så du slipper for at høre det til næste fest...sig til ham det såre dig han snakker om noget så privat om dig som det her er....

Mange og se så at få skovlen under det hankøn

Anmeld

5. august 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Det er godt nok tarveligt gjort af hende!  Slet ik i orden! 

Hmm, ja så ved du at du ik kan stole på hende, det er hendes tab at du nu ik vil dele noget med hende mere. Rigtig ærgeligt nu du havde en at dele alle dine tanker med. Godt baby.dk findes 

Ja lige præcis, fortalte også min kæreste i weekenden, at nu har jeg ingen at dele det med mere.. Jo baby.dk, men altså ingen som kender mig ..

Hvor er det bare irriterende, men ja, så fandt jeg da ud af at hun ikke er til og stole på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.