Hvilken tv og internet udbyder har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2013

o1Mutte

Mama1304 skriver:

Ja, hvilken internet og tv udbyder har i? 

Hvor meget giver i for det, og hvad er det for nogle pakker i har? 

Vi er på udkig efter bla. Tv udbyder, og kan simpelthen ikke vælge. Vi ville ha haft waoo, men da jeg læste deres mange dårlige anmeldelser "turde" vi ikke 

Vi har bredbånd nord og det fungere rigtig godt Internettet og tv'et kører upåklageligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Mettefpigen

Jeg har tdc og giver 750 om måneden for den store pakke og boks og trådløs internet :-)

Anmeld

3. august 2013

Mettefpigen

Hov og tlf :-)

Anmeld

3. august 2013

Frk. Petersen

vi har stofa som tv-udbyder og dansk kabel tv som internet-udbyder. men har bare stemt Stofa.

Anmeld

3. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har Home Trio fra TDC og der har aldrig været problemer med det

Anmeld

3. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Camilla <3 skriver:

Vi har TDC, men kun internet. 

Nogen gange er det simpelthen så ustabilt, og vi kan risikere at blive smidt af flere gange og hvis vi tager en aften som igår, kunne vi pludselig ikke bruge internettet?! Det var helt væk! 

Men ville aldrig anbefale TDC til nogen. Da min eks og mig boede sammen havde vi TDC hometrio, men det var virkelig et HELVEDE med alle deres sk*de regninger og ingen der kunne komme med en forklaring! 

Så vi opgav til sidst, og afmeldte det. 

Vi har haft TDC Home Trio i 2 1/2 år og vi har ALDRIG haft problemer, så vil klart anbefale det til andre  

Anmeld

3. august 2013

Louise H.

Vi har stofa via antenneforeningen, og det er også stofa vi bruger som internet Har ingen klager overhovedet og synes det er super billigt

Anmeld

3. august 2013

Mama1304

Puha synes godt nok der er mange at vælge imellem  Som det ser ud nu, så er det waoo! Som har det vi søger og så til rimelige priser. Måske man bare skulle tage chancen? 

Anmeld

3. august 2013

Camilla <3

MoarHvidovre skriver:

Vi har haft TDC Home Trio i 2 1/2 år og vi har ALDRIG haft problemer, så vil klart anbefale det til andre  

Dejligt, at i har været heldige  

Anmeld

3. august 2013

helle85

Mama1304 skriver:

Ja, hvilken internet og tv udbyder har i? 

Hvor meget giver i for det, og hvad er det for nogle pakker i har? 

Vi er på udkig efter bla. Tv udbyder, og kan simpelthen ikke vælge. Vi ville ha haft waoo, men da jeg læste deres mange dårlige anmeldelser "turde" vi ikke 

vi har hometrio fra TDC (internet, tv og mobil.) vi giver 850 kr uden mobil gav vi ca 650 kr mener jeg og vi er fuldt ud tilfredse vi skifter dog til you see(pga vi falder i indtækte) da vi kan få det billiger via fælles antenne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.