Hvilken tv og internet udbyder har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken tv+internet udbyder har i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.472 visninger
20 svar
2 synes godt om
3. august 2013

Mama1304

Ja, hvilken internet og tv udbyder har i? 

Hvor meget giver i for det, og hvad er det for nogle pakker i har? 

Vi er på udkig efter bla. Tv udbyder, og kan simpelthen ikke vælge. Vi ville ha haft waoo, men da jeg læste deres mange dårlige anmeldelser "turde" vi ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

MyLove E

Internet har vi Tdc og tv har vi ikke Så jeg har stemt andet

Anmeld

3. august 2013

Miss-86

Internet har vi ,Telia. Og tv, har vi boxer.. det koster omkring 700.- I kvartalet, altså boxer... Det er ikke med leje af boks, da vi har tv hvor kortet kan komme ind i. 

Vi har TV2, DR1, Zulu, Charlie, TV3, KANAL 4, KANAL 5, DR3, TV2FILM, RAMASJANG, TV2 NEWS, det er vist det.  

Anmeld

3. august 2013

kesuh

Jeg tror det kommer meget an på hvor du ligger henne med de gode/dårlige anmeldelser

Jeg har Waoo igennem energifyn, hvilket jeg ikke har oplevet nogle problemer med endnu og jeg har haft det i over 1 år nu. Før havde jeg dansk bredbånd, men de blev opkøbt af energifyn/Waoo

Jeg har 30/30mbit, men stiger lige 30kr i kvartalet, så som kompensation for den enkelte stigning, så får jeg 50/50mbit.. Så jeg klager ikke

Tilgengæld skal jeg ALDRIG!! have Fullrate! min ekssvigerfamilie havde det.. Det mest ustabile netværk jeg nogensinde har oplevet! De var 3 husstande der havde det i området og nogle gange om året, så stod de uden net i flere dage inden de fik det igen.

Anmeld

3. august 2013

Juliekp

Mama1304 skriver:

Vi er på udkig efter bla. Tv udbyder, og kan simpelthen ikke vælge. Vi ville ha haft waoo, men da jeg læste deres mange dårlige anmeldelser "turde" vi ikke 

TV har vi YouSee og vi har ALLE kanaler også nogle svenske og engelske. Det er forskelligt for meget regningen ligger på, det er alt efter hvor meget TV vi ser, men ihvertfald 500,-. 

Kan forresten ikke anbefale YouSee, det er det værste omgang l*rt!!

Internettet har jeg ikke lige styr på..

Anmeld

3. august 2013

Benjamins'mor

Vi har Bjerringbro kabelnet.

Anmeld

3. august 2013

LilleLene

jeg har yousee tv mellempakken og betaler 400 om måneden

og callMe mobilt bredbånd   betaler jeg 100 kr for om måneden, kan ikke huske hvor meget vi ar, men vi har ALDRIG været i nærheden af at det var brugt op

og jeg er super tilfreds med begge dele

Anmeld

3. august 2013

An&Jo

Vi har internet og fastnet telefon fra TDC hvilket vi giver 300kr for om måneden og så har vi boxertv som vi giver 149kr for om måneden.. Før havde vi kabeltv og internet samme sted fra men det kostede os over 8000kr om året så vi skar altså ned.. Vi så ikke alle de kanaler vi havde osv så vi fandt en pakke ved boxer der passede lige til vores behov

Anmeld

3. august 2013

Camilla <3

Vi har TDC, men kun internet. 

Nogen gange er det simpelthen så ustabilt, og vi kan risikere at blive smidt af flere gange og hvis vi tager en aften som igår, kunne vi pludselig ikke bruge internettet?! Det var helt væk! 

Men ville aldrig anbefale TDC til nogen. Da min eks og mig boede sammen havde vi TDC hometrio, men det var virkelig et HELVEDE med alle deres sk*de regninger og ingen der kunne komme med en forklaring! 

Så vi opgav til sidst, og afmeldte det. 

Anmeld

3. august 2013

mn

Mama1304 skriver:

vi havde stofa net der hvor vi boede før og nu har vi waoo net og jeg kan varmt anbefale deres net og vi overvejer også at få dem som tv udbyder, men indtil videre indeholder deres tvpakker ikke det vi ønsker.

men vores erfaring er at da vi havde stofa så når alle folk var kommet hjem fra arbejde og brugte nettet, så blev det vildt langsomt, virklig så man ikke gad bruge det i det tidsrum, derudover røg forbindelsen tit.

Vi har aldrig haft problemer med waoo net.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.