Falske rygter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

Rikke2404

Mettefpigen skriver:

Det er tarvelige mennesker.... Kender det selv....
Den værste er nok da min mor blev overfaldet stod det på fb få minutter efter det var sket (inden at jeg overhovedet havde fået det afvide) plus at der stod at hun var blevet stukket alle mulige steder på kroppen med en kniv (hvilket ikk er rigtigt)....

Hold da op  Ej det var simpelthen for tarveligt! Det er bestemt heller ikke ALLE ting der skal stå på facebook 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Mettefpigen

Rikke2404 skriver:

Hold da op  Ej det var simpelthen for tarveligt! Det er bestemt heller ikke ALLE ting der skal stå på facebook 

nej lig præcis, hvis det skulle stå der så skulle familien nok selv skrive det...

Men nej fatter ikk at folk fortæller løgne, det skader kun!!

Anmeld

5. august 2013

Rikke2404

Mettefpigen skriver:

nej lig præcis, hvis det skulle stå der så skulle familien nok selv skrive det...

Men nej fatter ikk at folk fortæller løgne, det skader kun!!

Ja, og skide synd for den som det går ud over. Det er nok ikke lige det fedeste, efter sådan en oplevelse 

- Nogen burde tænke sig lidt mere om 

Anmeld

5. august 2013

Mettefpigen

Rikke2404 skriver:

Ja, og skide synd for den som det går ud over. Det er nok ikke lige det fedeste, efter sådan en oplevelse 

- Nogen burde tænke sig lidt mere om 

Neej ikk ligefrem!..

Men tænker lidt om jer om det er er en der har "ondt i røven" over at i skal have børn? eller en der er vild med din mand?

Anmeld

5. august 2013

Rikke2404

Mettefpigen skriver:

Neej ikk ligefrem!..

Men tænker lidt om jer om det er er en der har "ondt i røven" over at i skal have børn? eller en der er vild med din mand?

Altså jeg er kommet lidt dybere i sagen, her de sidste par dage. Og nogen mener, at det er en pige, som min kæreste snakkede med for 4-5år siden, (som venner), som syntes at det er forfærteligt, at det går os så godt, når det går hende så skidt. Hun er blevet smidt ud af hendes kæreste, og bortvist fra sit studie, og ovenikøbet på stoffer.. Det var også hende som min kæreste skulle have været mig utro med. Det har alle hvis svært ved at forstille sig  Hun har altid hadet mig 

Anmeld

5. august 2013

MorDk

Mettefpigen skriver:

Det er tarvelige mennesker.... Kender det selv....
Den værste er nok da min mor blev overfaldet stod det på fb få minutter efter det var sket (inden at jeg overhovedet havde fået det afvide) plus at der stod at hun var blevet stukket alle mulige steder på kroppen med en kniv (hvilket ikk er rigtigt)....

Ej hvor sygt!! Folk er simpelthen for ubetænksomme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.