Falske rygter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.662 visninger
15 svar
5 synes godt om
2. august 2013

Rikke2404

Jeg undre mig sådan, hvorfor nogen starter rygter om andre, som slet ikke passer. Hvad får de ud af det? I det her tilfælde er det så min kæreste og delvis mig, det er gået ud over. Det siges i vores omgangskreds, at min kæreste skulle have været mig utro op til flere gange. Hvilket ikke er sket, eller kommer til at ske. (Hans egne ord. Jeg stoler 100% på ham!) Det irritere mig grændseløst! Og så lige et par måneder før at tvillingerne kommer? Ihh altså  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

Dot D

Hop op og fald ned på det, når du/I ved det ikke passer... 

I starten af vores forhold kom der rygter i stil med det her, jeg vidste det ikke passede, så jeg lod det suse ind af det ene øre og ud af det andet

Tænk dit, og nyd at familien udvides snart med to styk drømmeunger

Anmeld

2. august 2013

esioul

Rikke2404 skriver:

Jeg undre mig sådan, hvorfor nogen starter rygter om andre, som slet ikke passer. Hvad får de ud af det? I det her tilfælde er det så min kæreste og delvis mig, det er gået ud over. Det siges i vores omgangskreds, at min kæreste skulle have været mig utro op til flere gange. Hvilket ikke er sket, eller kommer til at ske. (Hans egne ord. Jeg stoler 100% på ham!) Det irritere mig grændseløst! Og så lige et par måneder før at tvillingerne kommer? Ihh altså  

tror jeg ville konfrontere dem der "går og siger det".

Men øv hvor er det træls, når det ikke passer.

Anmeld

2. august 2013

Rikke2404

esioul skriver:

tror jeg ville konfrontere dem der "går og siger det".

Men øv hvor er det træls, når det ikke passer.

Det havde jeg virkelig også, hvis jeg vidste hvem det var Min kæreste havde hørt det fra en, som havde hørt det fra en anden osv. osv. Det er jo ikke til at finde rundt i 

Anmeld

2. august 2013

l.kjoeller

Rikke2404 skriver:

det var dog usmageligt at sige sådan noget. og så når i står overfor sådan en lykkelig tid . håber de får lukket munden

Anmeld

2. august 2013

Monski

Rikke2404 skriver:

Ih folk altså
Jeg har brugt de sidste par måneder på at "Ryde" op i min vennekreds - gider simpelthen ikke at bruge min tid på det har da også resulteret i at to veninder som jeg har kendt siden jeg var 1 år (vuggestue, børnehave, folkeskole og den ene også gymnasiet) så vi har været MEGET tætte - nå men de er altså på INGEN MÅDE en del af mit liv længere.
Netop fordi de skabte rygter om mig - forstå simpelthen ikke folk der er så smålige!

Anmeld

2. august 2013

wamse

Jeg tror det lige netop er det der sker, når en fjer bliver til fem høns 

Hvis ingen stopper den, og alle tilføjer en smule ekstra, hver gang den fortælles videre, så kan den jo nå rigtig langt 

Det er rigtig strengt når det går ud over ens selv 

Anmeld

2. august 2013

Rikke2404

Monski skriver:

Ih folk altså
Jeg har brugt de sidste par måneder på at "Ryde" op i min vennekreds - gider simpelthen ikke at bruge min tid på det har da også resulteret i at to veninder som jeg har kendt siden jeg var 1 år (vuggestue, børnehave, folkeskole og den ene også gymnasiet) så vi har været MEGET tætte - nå men de er altså på INGEN MÅDE en del af mit liv længere.
Netop fordi de skabte rygter om mig - forstå simpelthen ikke folk der er så smålige!

Tror måske også det er vejen frem. Tænker at det alligevel er nogen som kender oa godt, siden de kan udtale sig om den slags. Gider bare ikke at folk skal til at kigge skævt til os, eller hvad man siger.. Gud hvor er det træls! 

Anmeld

2. august 2013

MorDk

Folk er sgu for dumme!

Anmeld

2. august 2013

Mettefpigen

Det er tarvelige mennesker.... Kender det selv....
Den værste er nok da min mor blev overfaldet stod det på fb få minutter efter det var sket (inden at jeg overhovedet havde fået det afvide) plus at der stod at hun var blevet stukket alle mulige steder på kroppen med en kniv (hvilket ikk er rigtigt)....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.