(Mis)brugen af anonym-funktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2013

Flødebollen

Havre74 skriver:

Jeg kan huske, at der for nogle dage siden, var en der skrev om, at hun blev konfronteret af svigerfamilien, hver gang hun skrev herinde.

I sådan en situation er det jo fint at bruge anonym til eks. opskrifter, synes jeg.

Jeg mener bare, man kan aldrig vide, hvad der ligger til grund for andres valg.

Der er regler her på forummet ang. anonymitet.

-Men hvilken forskel gør det, at en bruger vælger at være anonym ?

Det kan jeg godt huske -

og der er som sådan intet galt i det - Det gør vel ingen forskel, udover at jeg ikke helt (altid) forstår, hvorfor anonymitet bliver brugt i nogle tilfælde.

Så det er min personlige undren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

Flødebollen

Havre74 skriver:

Jeg kan huske, at der for nogle dage siden, var en der skrev om, at hun blev konfronteret af svigerfamilien, hver gang hun skrev herinde.

I sådan en situation er det jo fint at bruge anonym til eks. opskrifter, synes jeg.

Jeg mener bare, man kan aldrig vide, hvad der ligger til grund for andres valg.

Der er regler her på forummet ang. anonymitet.

-Men hvilken forskel gør det, at en bruger vælger at være anonym ?

Så det var skam en helt personlig undren og udbrud

Men folk må gerne være uenige

Anmeld

2. august 2013

DianaRJS

Kathepige skriver:

... Overvejede at være anonym

Ej - spøg til side.

Jeg må sige, at jeg synes, der er rigtig mange, der bruger den der anonym funktion. Der er situationer, hvor jeg sagtens kan relatere til, at man ikke har lyst til at stå frem med navn og profil osv.

Men come on - hvorvidt et gulv skal vaskes i rodalon eller ej? Hvorfor er man anonym der.

Synes det hurtigt bliver et eller andet med, at man så kan "gemme" sig bag alt muligt..

Synes personligt, det er skørt..

Sommer-udbrud fra mig, som er ved at smelte ihjel

synes desværre der er andre ting der er værre end det...

f.eks. hvis folk står og mangler råd fordi der måske lige er noget hjemme der ikke fungere, hvor folk er ret hurtige til at bedømme en og fare i flæsket på dem, og egentligt få det til at lyde som om man måske lige er den eneste der har problemer med sine 0-6 årige...

men giver dig ret.... der er mange der "udnytter" anonym -.-

Anmeld

2. august 2013

Flødebollen

DianaRJS skriver:

synes desværre der er andre ting der er værre end det...

f.eks. hvis folk står og mangler råd fordi der måske lige er noget hjemme der ikke fungere, hvor folk er ret hurtige til at bedømme en og fare i flæsket på dem, og egentligt få det til at lyde som om man måske lige er den eneste der har problemer med sine 0-6 årige...

men giver dig ret.... der er mange der "udnytter" anonym -.-

Der er jeg fuldstændig enig.

Det er altid nemt at være fordømmende, når man kan sidde og gemme sig bag en profil.

Og mange angriber "personligt", hvilket er helt skævt ifl. mig.

Men er enig med dig.

Tonen herinde kan ind i mellem være ret så skarp.

Anmeld

2. august 2013

Havre74

Kathepige skriver:

Det kan jeg godt huske -

og der er som sådan intet galt i det - Det gør vel ingen forskel, udover at jeg ikke helt (altid) forstår, hvorfor anonymitet bliver brugt i nogle tilfælde.

Så det er min personlige undren.

Oki doki.

Men det kunne jo godt være, at der var en overordnet grund.

Har baby.dk egentlig en grund`?

Det kunne eks. være, at det forstyrrer, det overordnede billede af en tråd.

Anmeld

2. august 2013

DianaRJS

Kathepige skriver:

Der er jeg fuldstændig enig.

Det er altid nemt at være fordømmende, når man kan sidde og gemme sig bag en profil.

Og mange angriber "personligt", hvilket er helt skævt ifl. mig.

Men er enig med dig.

Tonen herinde kan ind i mellem være ret så skarp.

lige præcis... jeg har lavet et indlæg om hvad konsekvens jeg lige kunne bruge for mine drenge, og straks var der en der var hurtig, blev også selv helt mundlam .... for alt jeg egentligt lige søgte var et råd. ikke at få at vide hvorvidt det de synes jeg gjorde var forkert eller rigtig

Anmeld

2. august 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Kathepige skriver:

... Overvejede at være anonym

Ej - spøg til side.

Jeg må sige, at jeg synes, der er rigtig mange, der bruger den der anonym funktion. Der er situationer, hvor jeg sagtens kan relatere til, at man ikke har lyst til at stå frem med navn og profil osv.

Men come on - hvorvidt et gulv skal vaskes i rodalon eller ej? Hvorfor er man anonym der.

Synes det hurtigt bliver et eller andet med, at man så kan "gemme" sig bag alt muligt..

Synes personligt, det er skørt..

Sommer-udbrud fra mig, som er ved at smelte ihjel

MEGET enig...

eller spørgsmål om KH eller dagpengeregler...

eller andre ting der oftes kan besvares ved en simpel Google søgning eller ved at gå ind på Borger.dk...

Anmeld

2. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Tja dit eksempel er ikke så godt, da ts fra den omtalte tråd jo netop havde en årsag til det.

Anmeld

2. august 2013

Morgensol

Jeg sys nu også at den tit blir misbrugt! Jeg har svært ved at tage uberettigede ano-tråde alvorligt.

Desuden så er jeg træt af folk der er skide sarte og tror at alt hvad man skriver er et angreb! Hvis ik man ka tåle at folk skriver deres mening skal man nok lade være med at skrive noget på nettet. Så længe man snakker pænt, så må man finde sig i at vi er forskellige, med forskellige syn på tingene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.