At tage baby med i cirkus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg har en dreng på 2 år, som elsker cirkus. Vi havde egentlig hele tiden aftalt at skulle afsted her . 6.
Har en baby på 5 uger.. Som selvfølgelig ikke kan passes!
Vil det være helt dumt at tá baby med? Storebror skal i cirkus nemlig..
Kom med jeres mening

Jeg har også en datter på 3 til dec. Men alle steder siger de at det er bedst for børn over 3 år. Og på ingen måde godt for babyer. Det er mega varmt i sådan et telt med så mange mennesker, og alt efter hvor man sidder er det svært bare st gå.
Her har vi besluttet at vente til hun er 3.5 eller lidt ældre endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

S.Maria

Da jeg sidst var i cirkus havde dem ved siden af mig en lille baby med og det gik fint.

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Jeg har også en datter på 3 til dec. Men alle steder siger de at det er bedst for børn over 3 år. Og på ingen måde godt for babyer. Det er mega varmt i sådan et telt med så mange mennesker, og alt efter hvor man sidder er det svært bare st gå.
Her har vi besluttet at vente til hun er 3.5 eller lidt ældre endnu.

Min søn på 2 har været afsted før.. Han elsker det

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

S.Maria skriver:

Da jeg sidst var i cirkus havde dem ved siden af mig en lille baby med og det gik fint.

Er det rigtig? Hvor sad de henne af i teltet? Og hvor gammel var baby?

Anmeld

2. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Min søn på 2 har været afsted før.. Han elsker det

Ok. Men de skriver stadigvæk af de helt skal være over 3

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Ok. Men de skriver stadigvæk af de helt skal være over 3

Ok :-)

Anmeld

2. august 2013

S.Maria

Anonym skriver:

Er det rigtig? Hvor sad de henne af i teltet? Og hvor gammel var baby?

Vi sad på nogle af de midterste rækker og barnet har ikke været særlig gammelt, max en måned vil jeg sige.

Anmeld

3. august 2013

Anonym trådstarter

S.Maria skriver:

Vi sad på nogle af de midterste rækker og barnet har ikke været særlig gammelt, max en måned vil jeg sige.

Super, tak for svar :-)

Anmeld

3. august 2013

raca

det kommer helt an på hvordan barnet er hvis det er et roligt rubust barn ville jeg tage det med , og det antager jeg siden du sprøg..

og nyde en aften med familien.  min den yngste var med over alt i viklen på maven. det betød meget for storebror og far at jeg ikke blev ekskluderet af familielivet uden for hjemmet

man får en anden nærhed når man oplever noget sammen og jeg tror det er vigtigt for din 2 årige at se at mor stadig kan det samme selvom der er en lille. så skal hans morglæde nok forsvinde langsom igen.

men hvis han lære at mor ikke kan komme med ud, ikke kan det samme og idet hele taget altid skal blive hjemme forde den lille har brug for hende. så tror jeg det forstærker perioden med morglæde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.