At tage baby med i cirkus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.579 visninger
18 svar
17 synes godt om
2. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg har en dreng på 2 år, som elsker cirkus. Vi havde egentlig hele tiden aftalt at skulle afsted her . 6.
Har en baby på 5 uger.. Som selvfølgelig ikke kan passes!
Vil det være helt dumt at tá baby med? Storebror skal i cirkus nemlig..
Kom med jeres mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Jeg har en dreng på 2 år, som elsker cirkus. Vi havde egentlig hele tiden aftalt at skulle afsted her . 6.
Har en baby på 5 uger.. Som selvfølgelig ikke kan passes!
Vil det være helt dumt at tá baby med? Storebror skal i cirkus nemlig..
Kom med jeres mening

Jeg synes det vil være synd både for baby og storebror.

Det jeg tænker er at det er så meget larm og høje lyde hele tiden at baby måske bliver ked og du derfor skal bruge din tid på at trøste og måske forlade teltet - og så må storebror jo enten følge med eller opleve cirkus alene. Så nej jeg ville ikke tage baby med

Anmeld

2. august 2013

Mumto3

Jevillige lade far og storebror tage afsted alene, så kan de rigtig hygge, og du får ro til den lille.

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Jeg synes det vil være synd både for baby og storebror.

Det jeg tænker er at det er så meget larm og høje lyde hele tiden at baby måske bliver ked og du derfor skal bruge din tid på at trøste og måske forlade teltet - og så må storebror jo enten følge med eller opleve cirkus alene. Så nej jeg ville ikke tage baby med

Far vil også være med?

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jevillige lade far og storebror tage afsted alene, så kan de rigtig hygge, og du får ro til den lille.

Den store dreng er rigtig mor glad. Lige siden jeg har født har det kun være far der nærmest har lavet ting med ham, og han kalder efter sin mor meget.
Og jeg vil så sindssygt germe have været med ham i cirkus, så jeg også kunne lAvr lidt med ham. Far er også med

Anmeld

2. august 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Far vil også være med?

Så ville jeg ønske far og storebror en RIGTIG god tur og selv blive hjemme og passe baby.

Anmeld

2. august 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Den store dreng er rigtig mor glad. Lige siden jeg har født har det kun være far der nærmest har lavet ting med ham, og han kalder efter sin mor meget.
Og jeg vil så sindssygt germe have været med ham i cirkus, så jeg også kunne lAvr lidt med ham. Far er også med

Men så ville jeg lade far blive hjemme med baby.

Uanset hvad så ville jeg ikke slæbe en 5 uger gammel baby med i cirkus.

Anmeld

2. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Far må blive hjemme. Der er to børn at tage hensyn til, og du skal da have en særlig oplevelse med din store dreng. Med mindre, det går ud over amningen, selvfølgelig - men det vil være endnu mere synd for din dreng, hvis oplevelsen bliver ødelagt af, at baby skriger, og mor stresser. 

Jeg synes, cirkus er alt for støjende og voldsomt for en nyfødt. En af jer må altså blive hjemme. 

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Far må blive hjemme. Der er to børn at tage hensyn til, og du skal da have en særlig oplevelse med din store dreng. Med mindre, det går ud over amningen, selvfølgelig - men det vil være endnu mere synd for din dreng, hvis oplevelsen bliver ødelagt af, at baby skriger, og mor stresser. 

Jeg synes, cirkus er alt for støjende og voldsomt for en nyfødt. En af jer må altså blive hjemme. 

Ja, så må far nok tá afsted alene :-(
Baby spiser ofte, så nogen gange kan jeg ikke nå ud i haven..

Anmeld

2. august 2013

Nessie

Jeg vil tilslutte mig de andre.

En baby på fem uger er alt for lille til at tage med i cirkus.
Der er alt for støjende, og alt for mange indtryk.

Jeg ville lade far og søn få en hyggetur alene, mor-tiden må komme lidt senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.