Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
blankholm skriver: Her er mit bladings barn hans far er meget mørk da min søns farmor er fra chile men de gener er åbenbart ikke tråd igennem han har grønne øjne og lyst hår som sin mor
Her er mit bladings barn
hans far er meget mørk da min søns farmor er fra chile men de gener er åbenbart ikke tråd igennem
han har grønne øjne og lyst hår som sin mor
Og rigtig smuk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camille Mørch Andersen skriver: vil gerne vise dig mit blandingsbarn når det engang kommer ud! min mand er ½ grønlænder.. mørk i huden brune øjne brunt hår!..
vil gerne vise dig mit blandingsbarn når det engang kommer ud!
min mand er ½ grønlænder.. mørk i huden brune øjne brunt hår!..
Forhåbentlig kan jeg også selv fremvise en om 38 uger
Anonym skriver: Og rigtig smuk
mange 1000 tak
Monski skriver: Her er far fra Sri Lanka og jeg er fra Danmark
Her er far fra Sri Lanka og jeg er fra Danmark
Så flotte øjne *smelte smelte *
twinny skriver: Vi har ingen der er mørk på den måde. Men men der er græker, tysker og italienske rødder. Så blandings børn er de. Og græker genet slår helt sikker igennem.
Vi har ingen der er mørk på den måde.
Men men der er græker, tysker og italienske rødder. Så blandings børn er de. Og græker genet slår helt sikker igennem.
esioul skriver: Så flotte øjne *smelte smelte *
LinLin skriver: Min David, der snart bliver 7 år (!), er halvt chilener (hans far er adopteret fra Chile...)
Min David, der snart bliver 7 år (!), er halvt chilener (hans far er adopteret fra Chile...)
Kær! han er vel nok nuttet
jegvil også sige "sikke nogle øjne", gætter på, at han kan gøre sin mor blød i knæene?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128