Vis mig din blandingsbaby :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.605 visninger
43 svar
77 synes godt om
2. august 2013

Anonym trådstarter

Hej alle

Vi er i gang med pb og er fra to forskellige dele af verden én lys og én mørk - jeg er derfor meget nysgerrig efter at se andre blandingsbørn

Jeg forestiller mig selvfølgelig, at vores baby får det bedste fra os begge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Hej alle

Vi er i gang med pb og er fra to forskellige dele af verden én lys og én mørk - jeg er derfor meget nysgerrig efter at se andre blandingsbørn

Årh mulat bebser er så bedårende

Anmeld

2. august 2013

twinny

Vi har ingen der er mørk på den måde. 

Men men der er græker, tysker og italienske rødder. Så blandings børn er de. Og græker genet slår helt sikker igennem. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. august 2013

Ciss

Jeg har ingen billeder tilgængelig, men min søsters børn er blandingsbørn, og de er ret forskellige.

Den første er helt lys. Blond, blå øjne osv. Du ville aldrig gætte, at han er blanding, bortset fra at han har sin fars kropsbygning - men det skal man jo kende faren for at vide.

Den næste er mørkere og har sin fars farver bare en anelse lysere - men sin mors ansigtstræk og kropsbygning ellers, så en rigtig fin blanding.

Den sidste har arvet alt fra sin mors side af familien. Farver, kropsbygning og det hele. - men så ligner han sin far i personligheden i stedet for, så han har nok lidt fra begge sider.

Jeg har en veninde, som også har blandingsbørn, og de er klasisske mulatter, flot hudfarve, krusehår og det hele. De er aldeles nydelige.

Det spændende er, at man jo aldrig ved, hvordan generne blander sig!

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Diana2013 skriver:

Årh mulat bebser er så bedårende

Ikke så mørk, men helt sort hår og brune øjne og mellembryn hud.. Men ja.. Mulatter er da de kæreste!

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Vi har ingen der er mørk på den måde. 

Men men der er græker, tysker og italienske rødder. Så blandings børn er de. Og græker genet slår helt sikker igennem. 

Nåååårh... Se lige de smukke øjne Hvor er de dejlige.. God gener

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg har ingen billeder tilgængelig, men min søsters børn er blandingsbørn, og de er ret forskellige.

Den første er helt lys. Blond, blå øjne osv. Du ville aldrig gætte, at han er blanding, bortset fra at han har sin fars kropsbygning - men det skal man jo kende faren for at vide.

Den næste er mørkere og har sin fars farver bare en anelse lysere - men sin mors ansigtstræk og kropsbygning ellers, så en rigtig fin blanding.

Den sidste har arvet alt fra sin mors side af familien. Farver, kropsbygning og det hele. - men så ligner han sin far i personligheden i stedet for, så han har nok lidt fra begge sider.

Jeg har en veninde, som også har blandingsbørn, og de er klasisske mulatter, flot hudfarve, krusehår og det hele. De er aldeles nydelige.

Det spændende er, at man jo aldrig ved, hvordan generne blander sig!

Det er jo netop det  Kender også en, der faktisk ligner en hvid afrikaner med små krøller, som bare er helt hvide

Men min mand er mere sådan en tyrkisk/græsk/afghansk blanding.. Så helt mørke bliver de ikke..

Anmeld

2. august 2013

FrkRaarup

Anonym skriver:

Hej alle

Min fætters unger.

Pige - til vestre - dansk mor og dansk far
Pige til højre - afrikansk mor og dansk far
Dreng i midten - grønlandsk mor og dansk far

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

Min fætters unger.

Pige - til vestre - dansk mor og dansk far
Pige til højre - afrikansk mor og dansk far
Dreng i midten - grønlandsk mor og dansk far

Sikke en blanding.. Hvor er de skønne

Anmeld

2. august 2013

Svenne

Her er mine dejlige blandingsbørn. Deres far er adopteret fra Sri Lanka.

Arthur er 3 år og August er 4 måneder i næste uge.

Det mest usædvanlige ved mine drenge er uden tvivl deres vældige hårpragt! August er kun 2 måneder på det første billede! (og på billede nr. 2 er han 3 måneder og nyklippet.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.