Iui-h

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2013

esioul

Carina:-) skriver:

Ja min veninde fik besked på 3 forsøg med insimering og 3 med ivf -Og ret til 2 børn som de også fik

De var så slet ikke igang med ivf .

Håber det lykkes her i første forsøg for jer 

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

pussekat

Har I ubegrænsede forsøg ?

Det troede jeg ikke man havde ret til ,og slet ikke når man har børn i forvejen?

Har en veninde der har 2 børn ,og de fik af vide at det var max 2 børn på det off regning og max 3 forsøg pr barn.

Den første er lavet på 3 forsøg,og nr 2 på andet.

hejsa
kan sige vi her 1 iui og 2 ivf og 19 icsi og 2 æg fra fryste af i det off så man kan godt have mange førsøg i det off og her være gravid 2 gang i det off og en hjemmelave man kan ikke hold på det

Anmeld

11. august 2013

Kløver

Har I ubegrænsede forsøg ?

Det troede jeg ikke man havde ret til ,og slet ikke når man har børn i forvejen?

Har en veninde der har 2 børn ,og de fik af vide at det var max 2 børn på det off regning og max 3 forsøg pr barn.

Den første er lavet på 3 forsøg,og nr 2 på andet.

Vi fik at vide det var ubegrænset da de ved vi kan og så længe det er iui, vi nåede ikke i behandling med den første og var heller ikke i behandling med nr 2

Anmeld

11. august 2013

pcoramt

saandraa skriver:

Hej piger 

Jeg har nu været igang med min 3. Behandlng med IUI-H men der er endnu ikke sket noget, har fået at vide at de fleste gange sker det først ved 4-5. Forsøg det er simpelthen så frustrende.. 

men tænkte på om der var nogen som havde nogle gode forslag til hvordan det kan lykkedes og nogle solstråle historier Selvfølgelig 

Fortsat god aften derude 

vidste ikke der var noget der hed IUI-h men bare IUI.. Men ihvertfald var det akkupunktur og gele Royal der fik min krop på ret køl jeg blev insimineret man fandt senere ud af at jeg allerede var gravid om max 42 dage har jeg to dejlige drenge i mine arme <3

Anmeld

11. august 2013

pcoramt

Og hvor mange børn kan I få hjælp til? 

Jeg fik at vide så længe det bare var insiminering så ubegrænset  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.