Iui-h

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.220 visninger
14 svar
3 synes godt om
1. august 2013

saandraa

Hej piger 

Jeg har nu været igang med min 3. Behandlng med IUI-H men der er endnu ikke sket noget, har fået at vide at de fleste gange sker det først ved 4-5. Forsøg det er simpelthen så frustrende.. 

men tænkte på om der var nogen som havde nogle gode forslag til hvordan det kan lykkedes og nogle solstråle historier Selvfølgelig 

Fortsat god aften derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

et-ønske

saandraa skriver:

Hej piger 

Jeg har nu været igang med min 3. Behandlng med IUI-H men der er endnu ikke sket noget, har fået at vide at de fleste gange sker det først ved 4-5. Forsøg det er simpelthen så frustrende.. 

men tænkte på om der var nogen som havde nogle gode forslag til hvordan det kan lykkedes og nogle solstråle historier Selvfølgelig 

Fortsat god aften derude 

Har desværre ingen erfaringer at dele ud af, men skal selv starte op efter sommerferien - for at det snart bliver vores tur

Anmeld

4. august 2013

Kløver

Vi fik at vide at normalt har man 3-4 forsøg i nogle tilfælde 7 inden man går over til icsi eller ivf, i vires tilfælde har de ingen grænser da vi har børn og derfor både ved vi kan og ikke kan sendes videre, men har da hørt om mange hvor det er lykkedes i 3-4 forsøg

Vi skal igang igang med 2 iui-h forsøg ved næste mens efter sommerferie pause. Vi kører vitamin kur og håber det hjælper på mandens sædkvalitet, og får ekstra hormoner til næste forsøg for at øge chancerne, men tror også vores forsøg og aftaler er lidt specielle da vi er lige glade om der kommer 1 eller 2 og er 100% villige til reducering hvis der bliver mere end 2

Anmeld

10. august 2013

saandraa

tusind tak for jeres svar 

håber virkelig det lykkedes for jer begge og at det snart lykkedes for os 

har som sagt ikke været i behandling de sidste 2 måneder, men min mens er ikke kommet endnu, den er nu 10 dage forsinket, så håber der måske er sket noget  jeg krydser fingre 

rigtig god dag til jer 

Anmeld

10. august 2013

Carina:-)

Maja84 skriver:

Vi fik at vide at normalt har man 3-4 forsøg i nogle tilfælde 7 inden man går over til icsi eller ivf, i vires tilfælde har de ingen grænser da vi har børn og derfor både ved vi kan og ikke kan sendes videre, men har da hørt om mange hvor det er lykkedes i 3-4 forsøg

Vi skal igang igang med 2 iui-h forsøg ved næste mens efter sommerferie pause. Vi kører vitamin kur og håber det hjælper på mandens sædkvalitet, og får ekstra hormoner til næste forsøg for at øge chancerne, men tror også vores forsøg og aftaler er lidt specielle da vi er lige glade om der kommer 1 eller 2 og er 100% villige til reducering hvis der bliver mere end 2

Har I ubegrænsede forsøg ?

Det troede jeg ikke man havde ret til ,og slet ikke når man har børn i forvejen?

Har en veninde der har 2 børn ,og de fik af vide at det var max 2 børn på det off regning og max 3 forsøg pr barn.

Den første er lavet på 3 forsøg,og nr 2 på andet.

Anmeld

10. august 2013

Hullabullabulla

Carina:-) skriver:

Det troede jeg ikke man havde ret til ,og slet ikke når man har børn i forvejen?

Har en veninde der har 2 børn ,og de fik af vide at det var max 2 børn på det off regning og max 3 forsøg pr barn.

Afhænger af meget og er en individuel vurdering. Man har ofte flere forsøg med IUI hvis man benytter privat klinik/gynækolog ifht offentlig klinik/sygehus. Så vidt jeg er orienteret er det gns 3 forsøg pr par, pr barn, nogle gange flere forsøg. Vi kunne få mange forsøg fordi jeg ville skulle tabe mig for at komme i betragtning i det offentlige og der mente min gynækolog at ventetiden ligeså godt kunne udnyttes  

Heldigvis nåede vi ikke så langt

Til TS: jeg blev gravid på naturligvis (dog hormonstyret) i 3. forsøg. Dette "forsøg" blev jeg sat op i dosis af Menopur. Havde 2 store flotte æg mod kun 1 de første gange. Vi måtte benytte soveværelset i stedet da gyn gik på ferie midt i min behandling. Men det lykkedes jo alligevel

for jer!!

Anmeld

10. august 2013

esioul

Vi har 3 IUI (inseminering) og 3 IVF (ægudtagning) det fik vi af vide da vi var til infomøde.

Men vurderer de at der er chance for graviditet ved inseminering får vi flere forsøg der.

Anmeld

10. august 2013

esioul skriver:

Vi har 3 IUI (inseminering) og 3 IVF (ægudtagning) det fik vi af vide da vi var til infomøde.

Men vurderer de at der er chance for graviditet ved inseminering får vi flere forsøg der.

Og hvor mange børn kan I få hjælp til? 

Anmeld

10. august 2013

esioul

Og hvor mange børn kan I få hjælp til? 

hvis det er IUI mener jeg bare vi begge skal have en henvisning til barn nummer 2, så er det gratis.

IVF er jeg i tvivl om.

Anmeld

10. august 2013

esioul skriver:

hvis det er IUI mener jeg bare vi begge skal have en henvisning til barn nummer 2, så er det gratis.

IVF er jeg i tvivl om.

Ja min veninde fik besked på 3 forsøg med insimering og 3 med ivf -Og ret til 2 børn som de også fik

De var så slet ikke igang med ivf .

Håber det lykkes her i første forsøg for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.