Hvad kan/kunne din baby som 10 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2013

M &.I

Hej det er helt normal ligesom vores søn.  Tid gå hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

M &.I

Frk-S skriver:

Godaften piger..

Jeg har en datter som i forgårs rundede de 10 måneder, hold da op hvor tiden flyver afsted med hende... Hun er 75 cm lang & vejer lige omkring 9,5 kg... Hun er super aktiv og fiser frem og tilbage, hun holder ihvertfald gang i os herhjemme... 

Men jeg er i tvivl om hun er langt nok med? - Ved godt man ikke må samligne børn, men man er vel altid bekymret om sine små basser.

Hun kan:

Stå selv uden støtte i længere tid (1-2 min) 

Hun kravler, sidder og går langs vægge og ting. 

Hun kan gå nogenlunde normalt med os i den ene hånd.

Hun siger ikke så meget, der r ihvertfald ingen ord, men hun prøver at pludre. 

Hun kan ryste på hovedet når vi siger nej, og når hun ikke vil ha mere mad, hun klapper, danser og vinker når vi siger hej hej 

Det er helt normal vores barn var også sådan. 

Anmeld

2. august 2013

Kløver

Frk-S skriver:

Tak hvor er det godt at høre.  

Havde bare en veninde der spurgte helt mærkeligt hvorfor hun ikke kunne gå eller snakke endnu, så blev jeg helt paf..

Godt så, ved hun noget om børn? Min søn tog sine første skridt 14 mdr og gik ved 14.5 mdr min datter var læææænge om at rejse hvor min søn havde gået ved tingene længe. Min datter gik længe på knæene men ville godt gå få skridt opfordret og begyndte at gå her ved 15 mdr, hun bliver 16 mdr her den 16

Anmeld

2. august 2013

l.kjoeller

Frk-S skriver:

Godaften piger..

Jeg har en datter som i forgårs rundede de 10 måneder, hold da op hvor tiden flyver afsted med hende... Hun er 75 cm lang & vejer lige omkring 9,5 kg... Hun er super aktiv og fiser frem og tilbage, hun holder ihvertfald gang i os herhjemme... 

Men jeg er i tvivl om hun er langt nok med? - Ved godt man ikke må samligne børn, men man er vel altid bekymret om sine små basser.

Hun kan:

Hun kan ryste på hovedet når vi siger nej, og når hun ikke vil ha mere mad, hun klapper, danser og vinker når vi siger hej hej 

Hun er rigtig godt med. Min datter ku kravle,rejse sig ved ting, gå rundt ved ting og stå Ca 10 sekunder selv. Hun sludrede i stavelser ogkunne sige mam mam. Hun forstod meget i forhold til at Gøre tegn med til sange. Det var lige det jeg husker

Anmeld

2. august 2013

l.kjoeller

l.kjoeller skriver:

Hun er rigtig godt med. Min datter ku kravle,rejse sig ved ting, gå rundt ved ting og stå Ca 10 sekunder selv. Hun sludrede i stavelser ogkunne sige mam mam. Hun forstod meget i forhold til at Gøre tegn med til sange. Det var lige det jeg husker

hun kunne også gå bag gå vogn i øvrigt

Anmeld

2. august 2013

M &.I

Frk-S skriver:

Godaften piger..

Hun kan:

Min søn gik 11 mdr og snakker ikke endnu han siger bare dadadada han er 13 mdr pg stadigvæk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.