Hvad kan/kunne din baby som 10 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
15 svar
5 synes godt om
1. august 2013

EnSødMor

Godaften piger..

Jeg har en datter som i forgårs rundede de 10 måneder, hold da op hvor tiden flyver afsted med hende... Hun er 75 cm lang & vejer lige omkring 9,5 kg... Hun er super aktiv og fiser frem og tilbage, hun holder ihvertfald gang i os herhjemme... 

Men jeg er i tvivl om hun er langt nok med? - Ved godt man ikke må samligne børn, men man er vel altid bekymret om sine små basser.

Hun kan:

Stå selv uden støtte i længere tid (1-2 min) 

Hun kravler, sidder og går langs vægge og ting. 

Hun kan gå nogenlunde normalt med os i den ene hånd.

Hun siger ikke så meget, der r ihvertfald ingen ord, men hun prøver at pludre. 

Hun kan ryste på hovedet når vi siger nej, og når hun ikke vil ha mere mad, hun klapper, danser og vinker når vi siger hej hej 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

gokkelok

Hun er da rigtig godt med, så der er vist ingenting at være nervøs for. Det er super fint alt det hun kan 

Anmeld

1. august 2013

FruK

Jeg tror du kan være helt rolig. 

Min søn kunne hverken kravle, møve eller noget andet da han var ti måneder. Og han er nu en helt almindelig dreng, der både kan gå, cykle og spille fodbold. 

Anmeld

1. august 2013

B&J

det lyder 100% som daniel, han rejste sig op af alt og prøvede at gå men gik ikke så godt som du skriver 1-2 skridt da han var 11mdr kan jeg love for han gik

Anmeld

1. august 2013

Tulle28

Synes hun lyder helt normal Min datter er 11 mdr og kan nogenlunde det samme. Børn gør jo tingene i deres eget tempo.

Anmeld

1. august 2013

EnSødMor

gokkelok skriver:

Hun er da rigtig godt med, så der er vist ingenting at være nervøs for. Det er super fint alt det hun kan 

Tak hvor er det godt at høre.  

Havde bare en veninde der spurgte helt mærkeligt hvorfor hun ikke kunne gå eller snakke endnu, så blev jeg helt paf..

Anmeld

1. august 2013

EnSødMor

FruK skriver:

Jeg tror du kan være helt rolig. 

Min søn kunne hverken kravle, møve eller noget andet da han var ti måneder. Og han er nu en helt almindelig dreng, der både kan gå, cykle og spille fodbold. 

Efter disse svar er jeg helt rolig igen

Anmeld

1. august 2013

EnSødMor

B&J skriver:

det lyder 100% som daniel, han rejste sig op af alt og prøvede at gå men gik ikke så godt som du skriver 1-2 skridt da han var 11mdr kan jeg love for han gik

Tak for svar, åh nej, du må ikke sige der kan være chance for at hun kan gå næste måned, syntes allerede hun er vokset fra mig. 

Anmeld

1. august 2013

B&J

Frk-S skriver:

Tak for svar, åh nej, du må ikke sige der kan være chance for at hun kan gå næste måned, syntes allerede hun er vokset fra mig. 

når hun er så klar så tror jeg bestemt ikke der går længe. og ja de er lyn hurtige og over alt

Anmeld

1. august 2013

EnSødMor

B&J skriver:

når hun er så klar så tror jeg bestemt ikke der går længe. og ja de er lyn hurtige og over alt

Syntes allerede de er overalt! Haha... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.