Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
gædde/gitte skriver: wow Blev du bare lige grebet, eller er du LUDOMAN? tænker på det hele tiden, er sikker på heldet venne osv? start med at få manden til at sætte kode på pcén så du ikke kan komme på nettet... giv ham evt dit dankort så du ikke henter dem i brugsen
wow
Blev du bare lige grebet, eller er du LUDOMAN?
tænker på det hele tiden, er sikker på heldet venne osv?
start med at få manden til at sætte kode på pcén så du ikke kan komme på nettet... giv ham evt dit dankort så du ikke henter dem i brugsen
jeg tænker ej dem vinder man da igen 500 mere og mere og mere og selv om man vinder bliver man ved til man har tabt alt mig 5000 kr idag.. jeg har det så dårligt med mig selv jeg ved ikke hvad jeg skal gøre-- har ikke dankort så konto kommer ikke i minus heldigvis.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: jeg tænker ej dem vinder man da igen 500 mere og mere og mere og selv om man vinder bliver man ved til man har tabt alt mig 5000 kr idag.. jeg har det så dårligt med mig selv jeg ved ikke hvad jeg skal gøre-- har ikke dankort så konto kommer ikke i minus heldigvis.....
Men er det en gang det er sket og du har det dårlig over det, ellers er det sket ofte?
Anonym skriver: jeg har altid kunne spille 1 skrab og så var det det.. så fandt jeg netside og har nu spillet alle vores penge op kæresten er selvfølig meget vred .. men tror ikke han er mere ind jeg er på mig selv.. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv har ikke sovet hele natten.. alle regninger er heldigvis betalt men overskudet er væk hvor kan man få hjælp i midtjylland. jeg har aldrig oplevet og havde det så dårligt jeg fryser og ryster tankerne køre hele tiden hvorfor pokker gjorde du også det....!! dette indlæg er ikke ment som ynk for det fortjener jeg virkelig ikke jeg er et forfærdeligt menneske)kæreste) ved ikke hvad vi skal leve for til mad men vi har da heldigvis fryseren fuld. men ingen familie... lov mig i aldrig gør sådan noget dumt
jeg har altid kunne spille 1 skrab og så var det det.. så fandt jeg netside og har nu spillet alle vores penge op kæresten er selvfølig meget vred .. men tror ikke han er mere ind jeg er på mig selv.. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv har ikke sovet hele natten.. alle regninger er heldigvis betalt men overskudet er væk
hvor kan man få hjælp i midtjylland. jeg har aldrig oplevet og havde det så dårligt jeg fryser og ryster tankerne køre hele tiden hvorfor pokker gjorde du også det....!! dette indlæg er ikke ment som ynk for det fortjener jeg virkelig ikke jeg er et forfærdeligt menneske)kæreste) ved ikke hvad vi skal leve for til mad men vi har da heldigvis fryseren fuld. men ingen familie... lov mig i aldrig gør sådan noget dumt
Den lykkelige skriver: Men er det en gang det er sket og du har det dårlig over det, ellers er det sket ofte?
ikke så slemt som denne gang men to andre gange dog kun 2000 kr hvilket også er ret mange penge da vi er på lav kh og faktisk ikke har penge.. men være med de 5000 kr
jeg ville råde dig til at du kontakter lægen tror 100% din læge ved hvad du skal gøre og jeg tror helt sikkert du kan få en akut tid. men du kan også søge på nettet om ludomani også finde et sted er sikkert på de er søde og hjælpsomme og evt kan sende dig videre
Flodkilling skriver: såååå så så.... det kan vi alle komme til - at lave fejl er menneskeligt, så længe man kan indrømme det og gøre noget ved det.Jeg har også prøvet det samme som dig, dog uden at have familie, derfor gik det kun ud over mig selv.Men du må slette dig fra div online sider hvor man kan spille (hvis du er på sådan en). ellers vil jeg råde dig til at inddrage dit dankort/hæve kort til manden og få "Lommepenge".
såååå så så.... det kan vi alle komme til - at lave fejl er menneskeligt, så længe man kan indrømme det og gøre noget ved det.Jeg har også prøvet det samme som dig, dog uden at have familie, derfor gik det kun ud over mig selv.Men du må slette dig fra div online sider hvor man kan spille (hvis du er på sådan en). ellers vil jeg råde dig til at inddrage dit dankort/hæve kort til manden og få "Lommepenge".
har heldigvis ikke børn(skammer mig så meget lige nu)
og har aldrig egne penge måske en god ide
Anonym skriver: har heldigvis ikke børn(skammer mig så meget lige nu) og har aldrig egne penge måske en god ide
Flodkilling skriver: så længe du har det dårligt over det, skal det nok gå..Giv det 2 måneders tid med "lommepenge" og så skal det nok gå
så længe du har det dårligt over det, skal det nok gå..Giv det 2 måneders tid med "lommepenge" og så skal det nok gå
vi har ikke penge til os selv vi sidder meget stramt i det vi får 5000 kr udbetalt hver..
jeg tænker at du skal gå til læge og tage en snak med ham og så sender han dig det rigtige sted hen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128