Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har altid kunne spille 1 skrab og så var det det.. så fandt jeg netside og har nu spillet alle vores penge op kæresten er selvfølig meget vred .. men tror ikke han er mere ind jeg er på mig selv.. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv har ikke sovet hele natten.. alle regninger er heldigvis betalt men overskudet er væk
hvor kan man få hjælp i midtjylland. jeg har aldrig oplevet og havde det så dårligt jeg fryser og ryster tankerne køre hele tiden hvorfor pokker gjorde du også det....!! dette indlæg er ikke ment som ynk for det fortjener jeg virkelig ikke jeg er et forfærdeligt menneske)kæreste) ved ikke hvad vi skal leve for til mad men vi har da heldigvis fryseren fuld. men ingen familie... lov mig i aldrig gør sådan noget dumt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har brugt 5000 kr på under 3 timer
Anonym skriver: jeg har altid kunne spille 1 skrab og så var det det.. så fandt jeg netside og har nu spillet alle vores penge op kæresten er selvfølig meget vred .. men tror ikke han er mere ind jeg er på mig selv.. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv har ikke sovet hele natten.. alle regninger er heldigvis betalt men overskudet er væk hvor kan man få hjælp i midtjylland. jeg har aldrig oplevet og havde det så dårligt jeg fryser og ryster tankerne køre hele tiden hvorfor pokker gjorde du også det....!! dette indlæg er ikke ment som ynk for det fortjener jeg virkelig ikke jeg er et forfærdeligt menneske)kæreste) ved ikke hvad vi skal leve for til mad men vi har da heldigvis fryseren fuld. men ingen familie... lov mig i aldrig gør sådan noget dumt
nu ved jeg ikke hvor i midtjylland du bor, men prøv at søge "behandling af ludomani" på nettet der kommer flere forslag frem
jydeinden skriver: nu ved jeg ikke hvor i midtjylland du bor, men prøv at søge "behandling af ludomani" på nettet der kommer flere forslag frem
tak har prøved synes bare ikke der står så meget om det
Jeg ved desværre ikke hvor du kan få hjælp
Men måske Google det?
Ellers vil jeg sige du ikke skal være gal på dig selv...
men mere erkende det er dumt og søge den hjælp du har brug for.
For du ved selv det er forkert.
Stort kram her fra
Kender et par stykker der har haft dette problem.
Bshizzle skriver: Jeg ved desværre ikke hvor du kan få hjælp Men måske Google det? Ellers vil jeg sige du ikke skal være gal på dig selv... men mere erkende det er dumt og søge den hjælp du har brug for. For du ved selv det er forkert. Stort kram her fra Kender et par stykker der har haft dette problem.
det kan man nok ikke lade værd med at være denne grimme smag forsvinder aldrig
Der er noget i Århus evt..
http://www.ludomani.dk/
http://www.danskmisbrugsbehandling.dk/ludomani/
mere her
jeg har altid kunne spille 1 skrab og så var det det.. så fandt jeg netside og har nu spillet alle vores penge op kæresten er selvfølig meget vred .. men tror ikke han er mere ind jeg er på mig selv.. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv har ikke sovet hele natten.. alle regninger er heldigvis betalt men overskudet er væk hvor kan man få hjælp i midtjylland. jeg har aldrig oplevet og havde det så dårligt jeg fryser og ryster tankerne køre hele tiden hvorfor pokker gjorde du også det....!! dette indlæg er ikke ment som ynk for det fortjener jeg virkelig ikke jeg er et forfærdeligt menneske)kæreste) ved ikke hvad vi skal leve for til mad men vi har da heldigvis fryseren fuld. men ingen familie... lov mig i aldrig gør sådan noget dumt
hejsadu skal i benhanling for du kan ikke hjælp dig selv med min søs xmand spil 995,00 kr om på 3 månde og håbet du kan bruge det jeg her her og p.s min mand her ikke nok konto til vorse bank da han køre ting hele tid og han eksjer og spíl og han her for hjælp og han ved det har prøve ham af 2 gang og han gør det samme vis han her kort til bank så det er slut nu Ludomani kan behandlesSpilleafhængighed er en sygdom på linje med alkohol- og stofmisbrug. Ludomani er det meget aktuelle emne, der tirsdag den 13. november 2007 tages op på en af PsykInfos temaaftener i Auditoriet på Århus Universitetshospital, Risskov.To medarbejdere fra Center for Ludomani, Århus vil holde oplæggene.Center for Ludomani har siden 1992 været engageret i behandlingstilbud til spilleafhængige personer, deres familier og nærmeste pårørende.Centrets medarbejdere har gennem årene opnået stor erfaring med behandling for ludomani og centret er i dag Nordens største institution inden for dette område, der omfatter såvel behandling, information/formidling og forskning.Center for Ludomani i Århus er en af afdelingerne under centrets hovedsædet i Odense. Centrene tilbyder gratis behandling uden officiel henvisning.I forbindelse med temaaftenen vil der være udstilling og salg af bøger samt mulighed for at møde patient- og pårørendeforeninger.Temaaftenen: *Ludomani* afholdes tirsdag 13. november 19.30-21.30.Sted: Auditoriet på Århus Universitetshospital, Risskov, Skovagervej 2, 8240 Risskov. Billetsalg begynder tirsdag 6. november på tlf: 7789 3234 alle hverdage fra kl. 12-15. Pris: 25 kr.
wow
Blev du bare lige grebet, eller er du LUDOMAN?
tænker på det hele tiden, er sikker på heldet venne osv?
start med at få manden til at sætte kode på pcén så du ikke kan komme på nettet... giv ham evt dit dankort så du ikke henter dem i brugsen
Og søg hjælp hos proff som en anden skriver
pøj pøj og hey PISSE FLOT AT DU VED AT DU ER NØD TIL AT GØRE NOGET sådan en indrømmelse gør det 100% nemmere at komme af med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128