Se hvor lidt tøj jeg har!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

Laulund87

Hold da op Jeg har ALT for meget! Eller det vil sige at det havde jeg for jeg har sorteret 2 sække fra Ikea fra og har stadig et fyldt skab

Skulle lige have set din tråd for så kunne det da være du kunne have brugt noget af det, men nu er det smidt ind til min søster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Muffinmus

Camille Mørch Andersen skriver:

troede ikke det var muligt at have så lidt ..

jeg har lige smidt 2 sække tøj ud.. gør jeg 1 gang om året.. altså.. tror det er der alle mine penge ender ! men nu glæder jeg mig bare ti jeg kan bruge dem på den lille.. så kan det værre mit skab også ender sådan :d hah..

Dt samme her....
Smider 1-2 sække tøj til genbrug om året, nogle år 3 sække
Har tre hylder så proppet jeg knap kan lukke lågerne, et helt stativ fyldt med jakke, skjorter osv oven i, skuffer til undertøj og leggins og sokker osv. Og enkelte ting i min mands hele bunder en stativ delen er også fyldt til randen med tøj.
Men vil så sige at mindst 50 % er køb brugt meget af dertil 10-30 kr.....

Anmeld

1. august 2013

Muffinmus

Anonym skriver:

Ja, se lige... Og det er endda meget gammelt det meste af det.. Det samme med undertøjet.

Det er flere år siden jeg har shoppet, og har ikke engang barn endnu (kommer om 3 måneder), og vi har fået købt alt til hende.

Og er kun 22, sidst jeg rigtigt købte nyt tøj, var da jeg boede hjemme...
Tror jeg skal ud og købe undertøj og tøj (og sko!) nu der er sommerudsalg. Hvornår slutter det egentlig?

Er der andre der har så lidt tøj?

Kan næsten ikke overskue det, mangler jo ALT helt fra bunden. Det samme med kæresten.

Ville bare lige ud med det, synes godt nok det er lidt pinligt

Har dunkle tykke trøjer og cardigans nogen steder??

Anmeld

1. august 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Får helt dårlig samvittighed - jeg har alt for meget. Har faktisk en fuld gaderobe både hos mig selv og ved min kæreste (vi bor omkring 1500 km fra hinanden). Køber altid det meste tøj i en god kvalitet, således smider jeg faktisk aldrig tøj ud. 

Nu er der jo udsalg, men ellers så kan man faktisk finde meget brugt. Det kunne jo være en start. Sørg for at købe gode basis-ting først. 

Anmeld

1. august 2013

Camilla <3

Jeg har også mindre end dig. 

Anmeld

2. august 2013

morethanperfect

Og JEG troede jeg havde lidt tøj ?! 

Jeg har 5 hylder , og 15 kjoler på bøjle , og alt mulig andet på bøjler også .. Holda op .. Kan godt forstå du vil ha noget mere .. 

Anmeld

2. august 2013

Dinna88

hold da op.... jeg har et walk-in closet 

hvilken størrelse er du???

Anmeld

2. august 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Ja, se lige... Og det er endda meget gammelt det meste af det.. Det samme med undertøjet.

Det er flere år siden jeg har shoppet, og har ikke engang barn endnu (kommer om 3 måneder), og vi har fået købt alt til hende.

Tror jeg skal ud og købe undertøj og tøj (og sko!) nu der er sommerudsalg. Hvornår slutter det egentlig?

Kan næsten ikke overskue det, mangler jo ALT helt fra bunden. Det samme med kæresten.

Hvad str bruger du.. jeg har noget ventetøj i str 36/38 du må få hvis det er.

Bare du betaler porto

Anmeld

2. august 2013

@BRUGER

Anonym skriver:

Jeg ville nogle gange ønske jeg kun havde så lidt tøj!

Herhjemme fylder mit tøj to skabe, et skab kun med bøjler til alle mine kjoler, og det andet skab er med hylder, og det er også fyldt ud.. Og så får det ikke skal være løgn, så har jeg min helt egen kommode til resten af det tøj som ikke kunne være i skabet, og den er helt proppet..

Men jeg kan heller aldrig rigtig nænne, at give mit tøj ud, sælge eller smide det ud, fordi hvad nu HVIS jeg en dag stod og skulle bruge den bluse eller de par bukser.. ... Men jeg få taget mig sammen og få ryddet lidt ud

Anmeld

2. august 2013

Juliekp

Hold da op, ja du har godt nok lidt tøj, kan sagtens forstå du vil ha' mere

Tror jeg har 10 gange så meget tøj og kan ikke undvære noget af det hehe Elsker tøj  Og shopper gerne flere gange om måneden.

Har forresten noget vente tøj du gerne må få, hvis du selv betaler porto. Det bare en lang cardigan og en kjole. Hvad str bruger du? Tøjet er str S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.