Se hvor lidt tøj jeg har!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

Ellie79

Anonym skriver:

Ja, se lige... Og det er endda meget gammelt det meste af det.. Det samme med undertøjet.

Det er flere år siden jeg har shoppet, og har ikke engang barn endnu (kommer om 3 måneder), og vi har fået købt alt til hende.

Og er kun 22, sidst jeg rigtigt købte nyt tøj, var da jeg boede hjemme...
Tror jeg skal ud og købe undertøj og tøj (og sko!) nu der er sommerudsalg. Hvornår slutter det egentlig?

Er der andre der har så lidt tøj?

Kan næsten ikke overskue det, mangler jo ALT helt fra bunden. Det samme med kæresten.

Ville bare lige ud med det, synes godt nok det er lidt pinligt

Jeg tror altså ikke jeg har så meget mere end dig, jeg gider ikke have alt det tøj liggende som jeg alligevel ikke bruger - derfor sørger jeg altid for at få rydet op og give det som jeg ikke bruger videre )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Janey

Profilbillede for Janey

Nu føler jeg mig da godt nok lidt som et "tøjsvin" for jeg har da også meget meget mere end det og syntes egentlig ikke, at jeg havde meget . Det svarer nogenlunde til den bunke tøj, jeg har liggende, jeg skal have mig taget sammen til at sende til genbrug.

Jeg elsker at shoppe tøj og sko, så det er et af de områder jeg prioriterer, men til gengæld går jeg så overhovedet ikke op i elektronik og har hverken smartphone eller nogen form for tablet.

Anmeld

1. august 2013

Mettefpigen

Masig skriver:

Hold da op, og jeg synes jeg havde lidt tøj hehe.... Kan da godt se jeg har MEGET i forhold til... 

Bliver jer der har så lidt tøj, ikke trætte af at gå med det samme hele tiden? 

Det er kun når der kommer hul i ;-)
Men det er nok en vane :-)

Anmeld

1. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Ja, se lige... Og det er endda meget gammelt det meste af det.. Det samme med undertøjet.

Det er flere år siden jeg har shoppet, og har ikke engang barn endnu (kommer om 3 måneder), og vi har fået købt alt til hende.

Tror jeg skal ud og købe undertøj og tøj (og sko!) nu der er sommerudsalg. Hvornår slutter det egentlig?

Kan næsten ikke overskue det, mangler jo ALT helt fra bunden. Det samme med kæresten.

ejjj nu har jeg jo været i kælderen og se på de poser jeg har gemt af tøj, - fra jeg var 18 år!! jeg har nok i en meget omtåget tilstand, troet at jeg igen ville komme i det - efter to børn...
Men nu tror jeg bare det ryger videre

Anmeld

1. august 2013

frkanonym

Anonym skriver:

ej, hvor føler jeg bare, jeg har ekstremt meget tøj, og synes altid, jeg mangler noget  har 8 hylder fyldt, 5 skuffer, og et skab med kjoler og sådan  og det er ikke engang nok plads.

men rigtig god shoppetur 

Anmeld

1. august 2013

Hailiesmom11

Jeg har heller ikke ret meget tøj eller jo måske en del mere end dig men kan passe ca 10 % af mit tøj så føler ikke jeg har ret meget.. Har altid gemt alt mit tøj er rigtig dårlig til at smide ud så noget af det er nok også minimum 10 år gammelt...

Anmeld

1. august 2013

Masig

Anonym skriver:

Det værste af det hele, jeg bruger ikke engang halvdelen af det der! Så jo, men har egentlig ikke tænkt over det før nu,

Næ man har jo selvfølgelig også yndlingstøj man bruger meget... jeg bruger heller ikke alt mit heæe tiden, men prøver at skifte rimelig meget imellem det, men er nok også fordi jeg ikke rigtig har nogen stil, men er til én stil den ene dag og en anden den næste...

Anmeld

1. august 2013

B&J

jeg har mindre tøj ind dig, jaa vi køber lidt ind i mellem for at få mere, men 100% vigtiger vores dreng har

Anmeld

1. august 2013

Masig

DianaRJS skriver:

næææh egentligt ikke

kan jo sættes sammen på mange måder selvom man har lidt tøj

og jeg går måske ldit mere op i sko

Det er selvfølgelig rigtigt... Jeg er bare ikke så kreativ 

Anmeld

1. august 2013

Masig

Mettefpigen skriver:

Det er kun når der kommer hul i ;-)
Men det er nok en vane :-)

Ja kan godt tænkes... Jeg er også bare god til at bruge penge, vil gerne købe nyt tøj, tasker og sko hele tiden og med sådan en last kommer man jo automatisk til at have relativt meget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.