nogle kan måske huske mit indslag med min x der var en røvhul reng ud sagt..
jeg kæmper på livet løst for at finde et sted at bo til prinsessen og jeg..
xen er stoppet med at tage ud og sove hos sin nye dulle da det går ud over vores datter og hun er meget ulykkelig, men de smser hele tiden sammen og han er ikke ligefrem god til at skjule det
det stikker dybt i mit hjerte
han betyder jo stadig alt for mig selv om hans føelser ikke er gengældt.. så jeg syndes godt nok det er meget hårdt at vi skal bo under samme tag 

jeg har forsøgt og forsøgt at få hjælp men uden held.. kommunen vil ikke hjælpe mig ind på akut listen fordi der står i nogle papier nogle måneder tilbage at min datter trives! så altså straffes jeg for at være en god forældre!?!? det er ikke fair 
jeg har skrevet mig op i boligselvskaber, kontaktet kommune, prøvet at få fat i sundhedsplejeske, min psykolog, jamen alle jeg kunne komme i tanke om.. og lige pt er de fleste på ferie og resten vil eller kan ikke hjælpe mig 
ved snart ikke hvad jeg skal gøre, min datter ligger og græder højlydt og vil ikke sove og hverken jeg eller far må forlade rummet uden hun bliver ked, så jeg mener jo det er i barnets tarv at det hjælpe mig.. men nej..
vi prøver at samarbejde og lave en hverdag men nej hvor er det svært ikke at være ked 
og det kan hun jo mærke 
åh ved ik hvad jeg skal gøre......
Anmeld