Har virkelig svært ved at tro på det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

mmsoelberg

Camille Mørch Andersen skriver:

Er gravid og 5 uger imorgen lige ud..

men jeg tror bare ikke på der er noget inden i mig.. selvom gtest har sagt positiv.. og cleablue har sagt gravid..

jeg har ømme bryster og nippels.. ondt i underlivet..

men intet andet.. når jeg læser om alle de symptomer som alle andre har bliver jeg lidt misundelig!

jeg skal først til lægen d 2 sep.. og tror først jeg vil tro på der virkelig er noget inden i mig der..   og hver gang jeg er ude og tisse og tører mig.. kigger jeg på parpiret som om jeg forventer min mens.. eller er bange for jeg skal miste.. aaaaarg.. jeg vil bare så gerne vide alt er iorden og der er noget levende inden i mig

andre der har haft det sådan?

jeg havde først symptomer i slutningen af min graviditet  og når du først får dem, vil du heller være foruden  men tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Loa

Jeg havde ingen symptomer overhovedet!

Jeg troede først rigtigt på det da jeg var til en tidlig scanning da jeg var 10 uger henne

Anmeld

1. august 2013

Lukas&Liam<3

Ja det kan vi sgu godt blive enige om :p men en anden gang skal du sige du ikke kan huske hvornår du sidst havde din mens. For så bliver de nød til at scanne dig for at finde din termin

Anmeld

1. august 2013

BigHope13

Er gravid og 5 uger imorgen lige ud..

men jeg tror bare ikke på der er noget inden i mig.. selvom gtest har sagt positiv.. og cleablue har sagt gravid..

jeg har ømme bryster og nippels.. ondt i underlivet..

men intet andet.. når jeg læser om alle de symptomer som alle andre har bliver jeg lidt misundelig!

jeg skal først til lægen d 2 sep.. og tror først jeg vil tro på der virkelig er noget inden i mig der..   og hver gang jeg er ude og tisse og tører mig.. kigger jeg på parpiret som om jeg forventer min mens.. eller er bange for jeg skal miste.. aaaaarg.. jeg vil bare så gerne vide alt er iorden og der er noget levende inden i mig

andre der har haft det sådan?

Kan godt nikke genkende til det at efterlyse symptomer og jeg blev da også lettet og glad da jeg kunne krydse af ved ømme bryster, muren i underlivet, hovedpine, og on/off kvalme. Her startede symptomerne først i uge 7 ca og stoppede igen omkring uge 10 og idag er jeg lykkelig for jeg slap uden om alt for mange gener, det ihvertfald hårdt for dem som ligger med døgn kvalme og opkastninginger i flere måneder.

.Hvis du har svært ved at tro på der sker noget derinde og du måske ville falde mere "til ro" ved at se beviset på en scanning ville jeg da bestille en tryghedsscanning efter uge 6-7 stykker

Har været igennem behandling og fik en scanning ville 4+5 og 6+5 og det har nok gjort jeg havde en lidt bedre mavefornemmelse da jeg både vidste graviditeten sad hvor den skulle og i uge 6 slog hjertet også fint derud af så der turde jeg tro på det.

Anmeld

1. august 2013

CroQuis

Jeg havde samme symptomer som dig i starten, og med træthed oveni.. 

Fik først en smule kvalme i uge 6-8, men det var virkelig ikke ret meget...  Og ventede endda tvillinger indtil uge 9, og lægen kunne virkelig ikke forstå at jeg ikke havde flere symptomer, da der på daværende tidspunkt var to 

Jeg har sat stor pris på min tryghedsscanning - sådan en kan du jo tilkøbe dig i uge 6-7 stykker (afhængig af klinikken) og få bekræftet at der er hjerteblink derinde 

Anmeld

1. august 2013

Camille Mørch Andersen

CroQuis skriver:

Jeg havde samme symptomer som dig i starten, og med træthed oveni.. 

Fik først en smule kvalme i uge 6-8, men det var virkelig ikke ret meget...  Og ventede endda tvillinger indtil uge 9, og lægen kunne virkelig ikke forstå at jeg ikke havde flere symptomer, da der på daværende tidspunkt var to 

Jeg har sat stor pris på min tryghedsscanning - sådan en kan du jo tilkøbe dig i uge 6-7 stykker (afhængig af klinikken) og få bekræftet at der er hjerteblink derinde 

kæresten vil bare ikke have jeg gør det:s altså tidlig scanning

Anmeld

1. august 2013

modesty

Jeg ved godt jeg er lidt mærkelig.. for mig er SYMPTOMER = LIV.. .. ihvertfald lige nu.. 

Øh, ja, så skal du vente lang tid. Det er typisk mellem uge 15-20. 

Anmeld

1. august 2013

Eliza

glæd du dig hellere over de få symptomer 

Jeg er 5+1 og har allerede kvalme og halsbrand  Og træt så jeg ku stå op og sove. 

Sidste gang ørlede jeg dagligt fra uge 7 til 24 så jeg ville være lykkelig for kun et par ømme dutter. 

Men ja det hele bliver lidt mere virkeligt når man ser blyp til scanning første gang 

Anmeld

1. august 2013

CroQuis

kæresten vil bare ikke have jeg gør det:s altså tidlig scanning

Nå 

Hvad har han imod det? 

Anmeld

1. august 2013

Snevejr84

Symptomer er ikke lig med liv i maven. Det er hvordan du reagere på homonerne. Men nyd det jeg har selv kun ømme bryster og små symptomer. Du kan jo altid købe dig en tidlig scanning hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.