Har virkelig svært ved at tro på det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.854 visninger
22 svar
6 synes godt om
1. august 2013

Camille Mørch Andersen

Er gravid og 5 uger imorgen lige ud..

men jeg tror bare ikke på der er noget inden i mig.. selvom gtest har sagt positiv.. og cleablue har sagt gravid..

jeg har ømme bryster og nippels.. ondt i underlivet..

men intet andet.. når jeg læser om alle de symptomer som alle andre har bliver jeg lidt misundelig!

jeg skal først til lægen d 2 sep.. og tror først jeg vil tro på der virkelig er noget inden i mig der..    og hver gang jeg er ude og tisse og tører mig.. kigger jeg på parpiret som om jeg forventer min mens.. eller er bange for jeg skal miste.. aaaaarg.. jeg vil bare så gerne vide alt er iorden og der er noget levende inden i mig

andre der har haft det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Den lykkelige

Når du kun er 5 uger er det da rigelig med symptomer  er det ikk? Jeg kunne da intet mærke før jeg var 6-7 uger henne.. og det var bare lidt små kvalme og ømme bryster

Anmeld

1. august 2013

5timesacharm..right?

det er meget normalt ik at have så mange symptomer i starten

Anmeld

1. august 2013

Camille Mørch Andersen

Den lykkelige skriver:

Når du kun er 5 uger er det da rigelig med symptomer  er det ikk? Jeg kunne da intet mærke før jeg var 6-7 uger henne.. og det var bare lidt små kvalme og ømme bryster

forstå mig ret..

Jeg har bare brug for at mærke inden i mig.. at der virkelig er noget..

og når symtomerne kommer sådan lidt on and off.. og tisser ikke og en gang hele tiden..

frygten for at miste er bare så stor..

Og når det heller ikke sådan rigtig er gået op for manden endnu .. han siger bare '' ta det nu roligt '' .. men det er altså svært når man gerne vil have beviser :s.. for min skyld så kom med alle de symptomer så jeg forstår at ejg virkelig er graivd..

- ville bare lige ud med det.. har ingen at snakke med det om da jeg ikke må sige det til nogle.. før uge 12 :s . er ved at gå ud af mit gode sind... mangler råd osv. af forældre og alt det..

Anmeld

1. august 2013

Clisolka

Camille Mørch Andersen skriver:

men jeg tror bare ikke på der er noget inden i mig.. selvom gtest har sagt positiv.. og cleablue har sagt gravid..

men intet andet.. når jeg læser om alle de symptomer som alle andre har bliver jeg lidt misundelig!

jeg skal først til lægen d 2 sep.. og tror først jeg vil tro på der virkelig er noget inden i mig der..   og hver gang jeg er ude og tisse og tører mig.. kigger jeg på parpiret som om jeg forventer min mens.. eller er bange for jeg skal miste.. aaaaarg.. jeg vil bare så gerne vide alt er iorden og der er noget levende inden i mig

Det er lige så normalt ikke at have så mange symptomer så tidligt i graviditeten  Jeg havde selv ikke de vildeste symptomer denne gang - og jeg er nu 33+4 

Anmeld

1. august 2013

modesty

Camille Mørch Andersen skriver:

jeg skal først til lægen d 2 sep.. og tror først jeg vil tro på der virkelig er noget inden i mig der..   og hver gang jeg er ude og tisse og tører mig.. kigger jeg på parpiret som om jeg forventer min mens.. eller er bange for jeg skal miste.. aaaaarg.. jeg vil bare så gerne vide alt er iorden og der er noget levende inden i mig

Misundelig? Jeg havde nul symptomer før slut uge 7 og der begyndte kvalmen... Jeg ville ikke være misundelig hvis jeg var dig. 

Anmeld

1. august 2013

Lukas&Liam<3

Jeg havde ingen symptomer første gang, hverken kvalme, ondt i bryster eller noget fik først sure opstød som det eneste da jeg var over 30 uger henne og denne gang har jeg heller ingen. Har kun begyndende smerter i bæknet som jeg led meget af efter 5 måneder sidste gang.

Anmeld

1. august 2013

Camille Mørch Andersen

modesty skriver:

Misundelig? Jeg havde nul symptomer før slut uge 7 og der begyndte kvalmen... Jeg ville ikke være misundelig hvis jeg var dig. 

Jeg ved godt jeg er lidt mærkelig.. for mig er SYMPTOMER = LIV.. .. ihvertfald lige nu.. 

Anmeld

1. august 2013

Lukas&Liam<3

Og er 7+5 i dag

Anmeld

1. august 2013

Camille Mørch Andersen

Maria&Lukas skriver:

Og er 7+5 i dag

tiden går bare så langsomt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.