Er den positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

Mie89

Anonym skriver:

negativt graviditet test men positiv æl og havde som sagt mens dn 24 som sluttede dn 27 og det var en omgang plet blødning !

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid for et par dage siden, og for sjov skyld prøvede jeg altså lige at tage en ÆL-test og den ser sådan her ud: 

Altså ville jeg (hvis jeg ikke vidste jeg var gravid) tro at jeg havde ægløsning nu ! 

Så det er ikke for at skrue dine forventninger om, men hvis du siger at det kun var pletblødning du havde der for 5 dage siden, så vil jeg altså mene der er en chance for at du kan være gravid  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Anonym trådstarter

mie89 skriver:

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid for et par dage siden, og for sjov skyld prøvede jeg altså lige at tage en ÆL-test og den ser sådan her ud: 

Altså ville jeg (hvis jeg ikke vidste jeg var gravid) tro at jeg havde ægløsning nu ! 

Så det er ikke for at skrue dine forventninger om, men hvis du siger at det kun var pletblødning du havde der for 5 dage siden, så vil jeg altså mene der er en chance for at du kan være gravid  

jeg plet blødte dn 24 til dn 25 på str med en 5 så dn 26 blødte jeg brunt og meget mørke rødt udflåde og der kom meget så dn 27 var det stoppet men der kom lidt brunt udflåde, forstår bare ikke hvordan jeg så skulle kunne være gravid tester negativ negativ og atter negativ og plejer aldrig at teste positiv på æl og da slet ikke så kort tid efter mens

Anmeld

1. august 2013

Mie89

Anonym skriver:

jeg plet blødte dn 24 til dn 25 på str med en 5 så dn 26 blødte jeg brunt og meget mørke rødt udflåde og der kom meget så dn 27 var det stoppet men der kom lidt brunt udflåde, forstår bare ikke hvordan jeg så skulle kunne være gravid tester negativ negativ og atter negativ og plejer aldrig at teste positiv på æl og da slet ikke så kort tid efter mens

Hmm det giver da godt nok bare ingen mening i mit hoved.. Altså nogen kvinder danner jo HCG meget langsomt - måske du er en af dem ??

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

mie89 skriver:

Hmm det giver da godt nok bare ingen mening i mit hoved.. Altså nogen kvinder danner jo HCG meget langsomt - måske du er en af dem ??

sidst jeg var gravid testet jeg positivt 12 uger henne først o0`?
og der havde jeg været ved lægen måned før hvor den var negativ men forstår bare ikke det helt, tror ikke på jeg er gravid for føler intet anderleds andet end jeg ligner en teenager i min hud i hovedet og er træt ellers intet

Anmeld

1. august 2013

Mie89

Anonym skriver:

sidst jeg var gravid testet jeg positivt 12 uger henne først o0`?
og der havde jeg været ved lægen måned før hvor den var negativ men forstår bare ikke det helt, tror ikke på jeg er gravid for føler intet anderleds andet end jeg ligner en teenager i min hud i hovedet og er træt ellers intet

Hmm så er der vel desværre ikke så meget andet at gøre, udover at se tiden an ?  7

Krydser fingre for dig !! 

Anmeld

6. august 2013

Mie89

Er der nogen update på din situation ? 

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

mie89 skriver:

Er der nogen update på din situation ? 

har ikke test g test kun ægløsning .
men synes æl testen ser underlig ud

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

har ikke test g test kun ægløsning .
men synes æl testen ser underlig ud

hov så forkert XD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.