Er den positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
17 svar
3 synes godt om
1. august 2013

Anonym trådstarter

Er denne æl test positiv ?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Anonym trådstarter

og begge streger er blevet tydeligere nu

Anmeld

1. august 2013

Mie89

Anonym skriver:

Er denne æl test positiv ?

Fidusen med ÆL-teste er at stregerne skal være lige tydelige for at testen er positiv - og det ser ud som om at din er lige på trapperne, så kunne forestille mig at du får en positiv i morgen eller lørdag - men derfor kan du jo godt hoppe på ham i aften alligevel 

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

mie89 skriver:

Fidusen med ÆL-teste er at stregerne skal være lige tydelige for at testen er positiv - og det ser ud som om at din er lige på trapperne, så kunne forestille mig at du får en positiv i morgen eller lørdag - men derfor kan du jo godt hoppe på ham i aften alligevel 

begge streger er mere tydelige nu, vi sexet igår og i forgårs .
men forstår ikke min æl havde mens dn 24 slut dn 27 og nu kommer æl så det betyder mens også snart kommer?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2013

Mie89

Anonym skriver:

begge streger er mere tydelige nu, vi sexet igår og i forgårs .
men forstår ikke min æl havde mens dn 24 slut dn 27 og nu kommer æl så det betyder mens også snart kommer?

Hmm altså du er sikker på det var din mens du havde ?

For jeg har godt nok aldrig hørt om at ÆL ligger så hurtigt efter mens.. Hvis du har en graviditetstest til at ligge, ville jeg måske overveje at tage den, for at læst et eller andet om at det kan give udslag på en ægløsningstest hvis man er gravid - men det er altså ikke noget jeg overhovedet er sikker på, så du må ikke hænge mig op på det 

Anmeld

1. august 2013

Swerg

Er det en æl test? 

Vil sige den er negativ. 

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Elias2010<3 skriver:

Er det en æl test? 

Vil sige den er negativ. 

den er helt tydelig rød nu i begge ender .
den ser ikke negativ ud .
måske på dette billed da det fra iphone

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

mie89 skriver:

Hmm altså du er sikker på det var din mens du havde ?

For jeg har godt nok aldrig hørt om at ÆL ligger så hurtigt efter mens.. Hvis du har en graviditetstest til at ligge, ville jeg måske overveje at tage den, for at læst et eller andet om at det kan give udslag på en ægløsningstest hvis man er gravid - men det er altså ikke noget jeg overhovedet er sikker på, så du må ikke hænge mig op på det 

negativt graviditet test men positiv æl og havde som sagt mens dn 24 som sluttede dn 27 og det var en omgang plet blødning !

Anmeld

1. august 2013

Mie89

Anonym skriver:

negativt graviditet test men positiv æl og havde som sagt mens dn 24 som sluttede dn 27 og det var en omgang plet blødning !

Hmm hvornår tog du graviditetstesten ? For synes da godt nok det hele er en smule underligt 

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

mie89 skriver:

Hmm hvornår tog du graviditetstesten ? For synes da godt nok det hele er en smule underligt 

her til morges ..
min læge undrede sig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.