"Stakkels mig"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

Malene76

StineW79 skriver:

Ja i morgen torsdag ska jeg for første gang nogensinde mens vi har haft børn, være væk fra dem i mere end 24 timer. Jeg ska nemlig være væk fra dem i hele 4 dage, og det bliver frygtligt, og jeg kommer til at savne dem meget mere end de kommer til at savne mig, det er sikkert og vist!! Ungerne ska hygge med far og farmor og foffi og "STAKKELS MIG"  ska bare på ferie helt alene med 2 gode veninder til LONDON!!

Så ja STAKKELS MIG ska til LONDON i 4 HELE dage, med 2 af mine bedste veninder. Det bliver frygtligt og jeg kommer virklig til at savne ungerne og kærsten, IH hvor jeg også glæder mig til at komme til min ynglings by LONDON!! 

Så det blev lige et lille bekymrings, blandet med jeg glæder mig indlæg vh stine

Rigtig god ferie med veninderne. London er simpelthen for fed. Min absolutte ynglingsby.  God fornøjelse. Jeg var i BERLIN med mine veninder i maj og det var da hårdt, men samtidig var det simpelthen også den dejligste ferie.

kh. Malene 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

FrkZier

StineW79 skriver:

Ja i morgen torsdag ska jeg for første gang nogensinde mens vi har haft børn, være væk fra dem i mere end 24 timer. Jeg ska nemlig være væk fra dem i hele 4 dage, og det bliver frygtligt, og jeg kommer til at savne dem meget mere end de kommer til at savne mig, det er sikkert og vist!! Ungerne ska hygge med far og farmor og foffi og "STAKKELS MIG"  ska bare på ferie helt alene med 2 gode veninder til LONDON!!

Så ja STAKKELS MIG ska til LONDON i 4 HELE dage, med 2 af mine bedste veninder. Det bliver frygtligt og jeg kommer virklig til at savne ungerne og kærsten, IH hvor jeg også glæder mig til at komme til min ynglings by LONDON!! 

Så det blev lige et lille bekymrings, blandet med jeg glæder mig indlæg vh stine

haha ja STAKKELS dig - ej forstår dig godt! men du kommer med sikkerhed til at få en feeed miniferie

Anmeld

1. august 2013

Janey

Profilbillede for Janey

Det skal nok blive rigtig godt selv om, man kommer til at savne børnene. Jeg var selv i London i maj med nogle veninder til koncert og nød det selv om min lille datter da også var savnet, når jeg så andre med deres små børn (noget der kan være svært at undgå når man shopper en masse babytøj ).

På trods af savnet af min datter nød jeg dog turen så meget, at jeg tager afsted igen på tøsetur til oktober, og denne gang bliver det en hel uge i NYC. Helddigvis har alle tøserne børn på ca. samme alder, så vi kan bakke hinanden op i at klare savnet af dem .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.