"Stakkels mig"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
12 svar
25 synes godt om
31. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja i morgen torsdag ska jeg for første gang nogensinde mens vi har haft børn, være væk fra dem i mere end 24 timer. Jeg ska nemlig være væk fra dem i hele 4 dage, og det bliver frygtligt, og jeg kommer til at savne dem meget mere end de kommer til at savne mig, det er sikkert og vist!! Ungerne ska hygge med far og farmor og foffi og "STAKKELS MIG"  ska bare på ferie helt alene med 2 gode veninder til LONDON!!

Så ja STAKKELS MIG ska til LONDON i 4 HELE dage, med 2 af mine bedste veninder. Det bliver frygtligt og jeg kommer virklig til at savne ungerne og kærsten, IH hvor jeg også glæder mig til at komme til min ynglings by LONDON!! 

Så det blev lige et lille bekymrings, blandet med jeg glæder mig indlæg vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

AnthonsMor

StineW79 skriver:

Ja i morgen torsdag ska jeg for første gang nogensinde mens vi har haft børn, være væk fra dem i mere end 24 timer. Jeg ska nemlig være væk fra dem i hele 4 dage, og det bliver frygtligt, og jeg kommer til at savne dem meget mere end de kommer til at savne mig, det er sikkert og vist!! Ungerne ska hygge med far og farmor og foffi og "STAKKELS MIG"  ska bare på ferie helt alene med 2 gode veninder til LONDON!!

Så ja STAKKELS MIG ska til LONDON i 4 HELE dage, med 2 af mine bedste veninder. Det bliver frygtligt og jeg kommer virklig til at savne ungerne og kærsten, IH hvor jeg også glæder mig til at komme til min ynglings by LONDON!! 

Så det blev lige et lille bekymrings, blandet med jeg glæder mig indlæg vh stine

Kunne sgu ikke lade være med at trække på smilebåndet, hvor er du sød!

Hvor gamle er dine guldklumper?

Og du har ret, når nu de skal være sammen med far, så savner du helt sikkert dem mere end de savner dig - de er i forholdsvis vante omgivelser..

Men.... GOD FERIE

Anmeld

31. juli 2013

StineW79

Martsbaby skriver:

Kunne sgu ikke lade være med at trække på smilebåndet, hvor er du sød!

Hvor gamle er dine guldklumper?

Og du har ret, når nu de skal være sammen med far, så savner du helt sikkert dem mere end de savner dig - de er i forholdsvis vante omgivelser..

Men.... GOD FERIE

Thea bliver snart 5 år, og var gravid med hende sidst jeg var i London, så det er ved at være tiltrængt at komme tilbage. 

Alberte er lige blevet 1 år, og tror næsten jeg kommer til at savne hende " mest" hvis man ka sige det sådan, da jeg jo ka snakke i Tlf med thea. 

Og ja er sikker på at kærsten og ungerne bare får det så fedt mens jeg er væk!! 

Har lige været inde og stå og kigge lidt på mine dejlige unger mens de sover, da jeg ik ser dem igen før på søndag, måske først mandag morgen. Der er bare ik noget bedre end sovende børn!! Vh stine

Anmeld

31. juli 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Hvor lyder det bare fantastisk skønt :-D Kan du havde en skøn tøse tur og hyg jer nu rigtig godt:-D

Sikker på de kommer til at hygge sig hjemme med far

Anmeld

31. juli 2013

StineW79

Tauf skriver:

Hvor lyder det bare fantastisk skønt :-D Kan du havde en skøn tøse tur og hyg jer nu rigtig godt:-D

Sikker på de kommer til at hygge sig hjemme med far

Jeg glæder mig også helt vildt, men puha jeg kommer til at savne dem alle!! 

Men LONDON BABY, så ska der shoppes, og det bliver sikkert mest til ungerne X

Anmeld

31. juli 2013

Mettefpigen

Hahaha synes det er så morsomt sådan noget

Nyd turen :-D det blir da rart at få noget frihed :-)

Anmeld

31. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville ønske, at det var mig som skulle til London med mine bedste veninder. Det ville være fantastisk, at komme et par dage væk uden forpligtelser udover en selv. Hele 4 dage for mig selv. NYD det - dine børn skal "nok overleve"

Anmeld

31. juli 2013

StineW79

Mettefpigen skriver:

Hahaha synes det er så morsomt sådan noget

Nyd turen :-D det blir da rart at få noget frihed :-)

Ja jeg glæder mig helt vildt til at komme afsted, men puha jeg kommer til at savne dem. Selv kærsten griner af mig.  Vh stine

Anmeld

31. juli 2013

StineW79

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville ønske, at det var mig som skulle til London med mine bedste veninder. Det ville være fantastisk, at komme et par dage væk uden forpligtelser udover en selv. Hele 4 dage for mig selv. NYD det - dine børn skal "nok overleve"

Ja jeg glæder mig også for vildt til at vi bare ska hygge og shoppe og være kulturelle, og er sikker på at når først jeg er der over, så er der ingen problemer! Men puha det bliver hårdt at undvære dem så længe! 

London here i come!! Vh stine

Anmeld

1. august 2013

Mamalou

NYD DET Tænk på hvor meget overskudsmor man bliver af sådan en tur. Det er så vigtigt, at man gør noget lækkert for sig selv, selvom ungerne er svære at undvære. Jeg skal afsted til London sidst i oktober

God tur!

Vh. Louise 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.