Så tænker jeg bare; hvor går grænsen så? Er det så okay, at manden f.eks. synes, at kvindens bryster ikke lige er så fyldige og spændstige mere og ikke tænder på det? Eller at kvindens mås m.m. måske har tendens til, at kravle lidt sydpå?
Jeg kender til historier om mænd, hvor de f.eks. har sagt "det ville ikke gøre mig noget, hvis du fik et brystløft/silikonebryster"
Eller "jeg tænder ikke på den vægt du har nu(i.f.m. at kvinden liiige har født)
Er det så også i orden? For så er man efter min personlige mening et utroligt overfladisk(og stakkels) menneske.
... Og min erfaring i.f.t. de ovenstående udtalelser er, at manden ikke selv just er en beauty-queen. Den ene ligner lidt en gris - hvis du spørger mig - selvom jeg ikke "dømmer" andre mennesker på udseende, fordi jeg lægger vægt på, at se dem som de er og ikke hvordan idealbilledet ser ud.
Jeg synes, mange mennesker har et forkvaklet forhold til (ægte) skønhed i dag. Det er synd for vores unge, for de er dem der skal leve op til det. Kliché-agtigt det end må lyde, så kommer skønhed
I N D E F R A!
Men jeg lægger også stor vægt på menneskers værdier, når de er mine tætte og derfor kender jeg heldigvis kun så overfladiske mennesker i form af halv-fjerne bekendtskaber.
Og desuden lægger jeg vægt på "signal-værdi" i.f.t. at jeg ikke synes, det hænger sammen i billedet af en person, at man er mor til f.eks. 2 unger og samtidigt ligner Barbie (eller Ken) - dét sig signalerer for mig, at man prioriterer forkert i sit liv/tidsforbrug.
har jeg ikke skrevet at det var en samspille mellem
det stadig at gide at gøre noget ved sig selv,
det ikke at lade så til( og tage 2-40-60 kg på)
og ikke ikke blive dorske mentalt.
jeg ville ikke kunne elske en der var 40kg for stor-gloede fordummende fjernsyn så man ikke havde noget at tale om, og som blev sjusket med sig selv og sin påklædning
og nej jeg er ikke overfaldisk og ser kun på udsenende, jeg kunne godt leve sammen med en for tyk en... ( ok 20-25kg) imme i maanboob klasse og kæmpedunk foran..det ville jeg simpelt hen ikke kunne.. og der bare så paradis og fodbold med vennerne mens de bællede øl, og aldrig åbnede en bog, eller lærte nyt, eller var opslugt af interesser eller arbejde han kunne fortælle levende om.
jeg vil rigtig gerne havde intelektuel sparring.
jeg forstår ikke at der er noget forfærdeligt i at sige at jeg ikke ville kunne være sammen med et menneske der lader sin krop og sin forsumpe og oven i er sjusket med sig selv.
kg er ikke så afgørenede.. men forsumpelse er afgørende, jeg forventer intet barbikend look el jeg forventer bare man er god ved sig selv så man kan holde mange år endu. jeg har på intet tidspunkt talt om at det var kønnere at være radmager.
men at man skulle holde krop og sind i gang og passe på den. og svær overvægt ug sjusket påkældning og klice tv er ski da misligehold af både hovde og krop.