arg hvad sker der..sprunget 2 mens over, stadig neg test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

crish89

esa skriver:

er virkelig ved at blive skør, sprang først en mens over og fik negative tests, så tænkte jeg at jeg nok bare var sprunget den over og ventede tålmodigt på den næste den skulle være kommet i torsdag, og den er heller ikke kommet

har testet her til morgen og har fået en negativ test igen.

har enkelt symptomer på graviditet, fx brunt udflåd, er lidt pms agtig over for mine omgivelser, tisser ind imellem hele tiden, har lidt små kvalme (dog ikke så tit)

har først en tid ved lægen om en uges tid, er virkelig bare så skuffet hver gang den viser negativ. 

nogle der har oplevet det samme?? eller nogen forslag til hvad der sker??

Kender det alt for godt.. det er så frustrerende jeg var 12 uger henne uden at teste positiv, med en læge der var ligeglad, trods alle symptomer og voksende mave. Jeg testede så svagt positiv der i uge 12, men vidste ikke det var lige så godt som en positiv, så var stsdig usikker, men i uge 13 testede jeg negativ igen, så vidste ikke hvad jeg skulle. Jeg valgte i tirsdags at få lavet tidlig scanning, på graviditetsklinik i kolding, det er den billigste til 400kr, og den viste jeg var gravid. hun sagde jeg ikke kunne teste positiv mere, da mit hcg var faldet så meget igen, da jeg var et stykke henne og det som regel falder efter uge 9-10.. så kan testene ikke måle det længere. Så jeg venter nu en lille dejlig guldklump, efter laaaang ventetid. Skal først til lægen i næste uge..   

Jeg syns derfor det er svært at sige om du er gravid eller ikke, det kan både være din krop der er stresset, men måske er du gravid krydser fingre for dig ved lægen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

DianaRJS

CH2012 skriver:

Det synes jeg bare lyder enormt mærkeligt... Der er vel en grund til at man skal følges af en læge normalt fra uge 8 af? 

grunden er at man godt kan springe mens's over uden at der faktisk er en grund...

min søster gør det mere eller mindre hver anden gang, de kan ikke sige hvorfor men er der bare nogen der gør. så for at være sikre på det ikke bare er "det" trækker de den  ud, og man har jo testet negativ hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.