arg hvad sker der..sprunget 2 mens over, stadig neg test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.239 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. juli 2013

esa

er virkelig ved at blive skør, sprang først en mens over og fik negative tests, så tænkte jeg at jeg nok bare var sprunget den over og ventede tålmodigt på den næste den skulle være kommet i torsdag, og den er heller ikke kommet

har testet her til morgen og har fået en negativ test igen.

har enkelt symptomer på graviditet, fx brunt udflåd, er lidt pms agtig over for mine omgivelser, tisser ind imellem hele tiden, har lidt små kvalme (dog ikke så tit)

har først en tid ved lægen om en uges tid, er virkelig bare så skuffet hver gang den viser negativ. 

nogle der har oplevet det samme?? eller nogen forslag til hvad der sker??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

CH2012

esa skriver:

er virkelig ved at blive skør, sprang først en mens over og fik negative tests, så tænkte jeg at jeg nok bare var sprunget den over og ventede tålmodigt på den næste den skulle være kommet i torsdag, og den er heller ikke kommet

har enkelt symptomer på graviditet, fx brunt udflåd, er lidt pms agtig over for mine omgivelser, tisser ind imellem hele tiden, har lidt små kvalme (dog ikke så tit)

har først en tid ved lægen om en uges tid, er virkelig bare så skuffet hver gang den viser negativ. 

Så hvis vi siger, at du skulle være gravid tilbage fra de sidste to gange, hvor langt ville du så være henne på nuværende tidspunkt?

Kan godt forstå du er ved at blive skør. Ville jeg også hvis det var mig. Er der slet ikk mulighed for at være kommet til lægen før? 

Håber de finder ud af noget... 

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

CH2012 skriver:

Så hvis vi siger, at du skulle være gravid tilbage fra de sidste to gange, hvor langt ville du så være henne på nuværende tidspunkt?

Kan godt forstå du er ved at blive skør. Ville jeg også hvis det var mig. Er der slet ikk mulighed for at være kommet til lægen før? 

Håber de finder ud af noget... 

hvis det er en læge som min så gør de intet før 2-3 måneders missed mens hvis man har testet negativ.. nogle læger er bare hmmm mærkelige

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

esa skriver:

lyder træls!

alt hvad der kan for at der bliver fudnet ud af noget

men tro mig den der følelse kender jeg godt, testede først positiv 10+4 med tvillingerne, og den store var der ingen possitive test ved, men tilgengæld en scanning af min mave der viste en baby der var 5 mdr "gammel" så kender godt frustrationen

Anmeld

1. august 2013

esa

hvis jeg er gravid er jeg 9 uger i dag.

har prøvet at få en lægetid før, men de er kun 3 læger der hvor jeg har læge og 2 af dem er på ferie, så derfor er der fuldt booket, de har tilbudt at jeg kan komme og tage en test før, men synes lidt køreturen nok er spildt, for når mine hjemmetests viser negativt, gør deres nok også.

det var da vildt du testede så sent som 10+3, når det var tvillinger, producerer man ikke hcg dobbelt så hurtigt hvis der er 2 i maven??

det er faktisk ret frusterende, min mand synes jeg læser alt for meget om alt det med at være gravid, og at jeg stresser over det, synes bare det er svært at få tankerne ledt hen på noget andet. 

Anmeld

1. august 2013

gonefishing

esa skriver:

jeg har hørt om en del veninder der testede så meget og var blevet "tossede" fordi de var maniske med at blive gravide, perioder, test og "hvornår skal vi ha sex", at de stressede sig selv så meget at det hele gik i stå!
Man siger jo at mens kan udeblive ved stress, meget motion ect.

Anmeld

1. august 2013

CH2012

DianaRJS skriver:

hvis det er en læge som min så gør de intet før 2-3 måneders missed mens hvis man har testet negativ.. nogle læger er bare hmmm mærkelige

Det synes jeg bare lyder enormt mærkeligt... Der er vel en grund til at man skal følges af en læge normalt fra uge 8 af? 

Anmeld

1. august 2013

Flødebollen

DianaRJS skriver:

lyder træls!

alt hvad der kan for at der bliver fudnet ud af noget

men tro mig den der følelse kender jeg godt, testede først positiv 10+4 med tvillingerne, og den store var der ingen possitive test ved, men tilgengæld en scanning af min mave der viste en baby der var 5 mdr "gammel" så kender godt frustrationen

Hold da helt op

det var sent at teste positiv. Udeblev menstruationen eller hvad?

Og testede du bare løbende til uge 10+4 med tvillingerne?

jeg er ( som aldrig er sket før) gået minimum 9 dage over tid og har kun negative tests. Har aldrig været gravid så ved jo ikke, hvilken 'type', jeg er. 

Anmeld

1. august 2013

DianaRJS

Kathepige skriver:

Hold da helt op

jeg er ( som aldrig er sket før) gået minimum 9 dage over tid og har kun negative tests. Har aldrig været gravid så ved jo ikke, hvilken 'type', jeg er. 

nej min krop registere desværre ikke rigtig graviditet... lægen har ingen anelse om hvorfor... første gang gik jeg med mens i 5 måneder og var gravid uden at vide det.... havde mave kramper og blev kun opdaget fordi jeg skulle have scannet maveregionen....

anden gang havde jeg mens i 2 mdr og denne her gang med tvillingerne havde jeg også mens 2 gange... de kan ikke rigtig finde en forklaring på hvorfor min krop reagere som den gør

Anmeld

1. august 2013

DianaRJS

Kathepige skriver:

Hold da helt op

nej min krop registere desværre ikke rigtig graviditet... lægen har ingen anelse om hvorfor... første gang gik jeg med mens i 5 måneder og var gravid uden at vide det.... havde mave kramper og blev kun opdaget fordi jeg skulle have scannet maveregionen....

anden gang havde jeg mens i 2 mdr og denne her gang med tvillingerne havde jeg også mens 2 gange... de kan ikke rigtig finde en forklaring på hvorfor min krop reagere som den gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.